Tribün Ateşi


Geçen hafta ilk bölümü yayınlandı ama ben kaçırmıştım. Bu haftaki bölümü kaçırmadık tabi. Bir elimde kahve bir elimde kumanda gecenin 2'sine kadar izledim bu programı. Engin Verel, Adnan Aybaba, Hayri Hiçler, Ersan Çelik ve sunucu Bülent Ülgen ile televizyonlarda çığır açacak bir program olacağını iddaa ediyorum. Pazartesi gecelerinin değişmesi olacağı kesindir. Santra ile çakışmasıda kötü oldu. Öbür tarafta da Fikret Engin ve Selçuk Manav var ama benim tercihim her zaman Tribün Ateşi olacaktır.

Bu kadro içinde en yetersiz Ersan Çelik'i görüyorum. Onun yerine Ahmet Çakar bu programa bomba gibi giderdi. Aslında seyirci olarak oturtsalar bile fevkalade olur. Adnan Aybaba tam yerini bulmuş. Yeni bir fenomen, allah başımızdan Fox Tv'yi eksik etmesin. Günün 24 saati Bez Bebek denen o salak dizinin yerine Tribün Ateşi yayınlanırsa kanal reyting rekorları kırar. Okul zamanı çocuklar okuldan kaçar, büyüklerde işe gitmez. O kadar bomba bir program.

Futbol dışında herşey konuşuluyor bu programda. Bence Hayri Hiçler buraya kasıtlı konulmuş. Önüne gelene bağırıyor ve kendini haklı çıkarmak isteyen bir piskopat görüntüsü çiziyor. Ben senelerdir futbol programı izledim Telegol'de bile bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Güldürürken düşündüren bir programda değil.

Engin Verel ve Adnan Aybaba'nın yanına zamanında Fikret Engin ile maçları anlatan ve gıcık bir ses tonu olan Hayri Hiçler'i koyarsan zaten bu program futbol konuşulmaz. Yanınada sunucuyum diye geçinen ve geçen sene İngiltere Ligi maçlarının anlatan Bülent Ülgen tam gitmiş bu programa. Seçmece ortaya karışık bir ekip.

Her hafta Pazartesi saat 23:00'da Fox'ta, takipçisiyiz..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

muhteşem bir program. izlemenizi tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

adnan aybaba'nın atı çıkardıktan sonraki 15 dakikalık bölümde hiç gülmediğim kadar güldüm. zaten sıcak gülmekten ter içinde kaldım :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir program olmuş ama ben sizi izlerken hayri hiçler beyfendi her konuşmaya başladığında televizyonun sesini azaltmak zorunda kalıyorum niye bağırarak konuşmak zorunda hissediyor kendini ;öteki spor yazarlarını öyle bastıracagını düşünüyor herhalde.

Adsız dedi ki...

takipçisiyiz..hayri hiçler manyak adamdır..