Danny Miguel Alves Gomes Zenit'de


Zenit resimdeki çocuğu alarak Rusya transfer rekorunu kırmış. Dinamo Moskova kulübünden Portekizli orta saha oyuncusu 30 milyon euro karşılığında almış. Bundan önceki Rusya transfer rekoru Maniche'ye aitmiş 16 milyon euro ile. Dinamo Moskova kulübü bu ücreti ödemişti.

Esas bu postu atmamın nedeni bu çocuğun kim olduğu ile ilgili. Hakkında bir şeyler bilen biri varsa bi şeyler karalarsa çok sevinirim. Diğer bilmeyenler arkaşlarda öğrenmiş olur. Hakkında bir iki şey öğrendim ben. Aslında detaylı bir araştırmada yapmadım ne yalan söylim.

Rus ligindeki en iyi orta saha oyuncusu olarak gösteriliyormuş. 1983 doğumlu ve Portekizliymiş. Hücuma dönük orta saha ya da her iki kanatta oynayabilen komple bir orta saha oyuncusuymuş. Arshavin yerine alındığı söyleniyor. Haberi ilk okuduğumda son paragrafa gelmeden önce tahmin etmiştim. Spekülasyonlar çıkmaya başlamış bile.

Rus kulüpleri zengin oldukları için bu para onlara dokunmaz. Bu adamın neresi bu kadar para ediyor acaba? rus kanallarından birinde zenit maçı bulup izlemem lazım. Bakalım övdükleri ve verdikleri para kadar iş yapar mı. Çok kaliteli bir futbolcu olsa Dinamo Moskova'da ne işi var. Bir kere bile Portekiz Milli Takımına çağrıldığınıda duymadım. Henry'nin 24 milyon euro ve Ronaldinho'nun 25 milyon euro ettiği bir ortamda bu para bu çocuk için bence çok ama çok fazla.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım bu adam m.united e şov yapmış bir kişi kaka klasında ama kakadan daha iyi olabilir.zenit m.united maçında hiç durmadı topu aldı 50 mt sürdü c.sahasında köşeye çaktı bu adam fewkaladenin fewkinde bizzat izledim

Adsız dedi ki...

bu adamı bn seyrettim muhteşem bi futbolcu arshavin gittikden sonra 10 numarayıda aldı şuan fatih ve pogrebnyakın arkasında oynuyor o para yeter bnce ronaldinhodan daha iyi olduğunu söleyebilirim