Feysbuk


Benim için Feysbuk'un yeri epey ayrıdır. İlk Türkiye'de ünlü olmadığı zamanlarda bir hesabım vardı. Sonra pek alışamadık falan derken kapanmış kendi kendine. Sonra arkadaşlar ısrar edince bir daha açtım Kasım ayı gibi. Bu sefer alıştım. İngilizcem fena olmadığı için anladım ve Feysbuk'un güzelliklerini yavaş yavaş öğrendim, kavradım. Birçok eski arkadaşımı buldum. Artık hayatımın değişmezi oldu, çıktı. Benim gibi resim çekilmeyi sevmeyen bir insanı foto çektirmeyi sevdirdi. Profile koymayı sevdirdi. Arkadaşların doğum günlerini kutlamayı, wall'ına yazmak güzel bir olay oldu benim için. Arkdaşların resimlerine yorum yapmak, texas holdem poker oynamak, fantezi oyunlar oynamak ve grup kurmak benim için eğlenceliydi.

Sonra Türkçe Feysbuk eklentisi diye bir olay başladı. Ben pek hazetmedim bu durumu. Allahtan resmileşmiyordu derken 2 gün önce Language bölümünde Türkçe eklentiyi görünce epey şaşırdım. Artık Türklerin Feysbuk'a da hakim olduğunu gördüm. Hani derler ya "Feysbuk Türkçe olmasın ameler toplanmasın" diye. Bence doğru bir söz bu. Türkçe olması bana saçma geliyordu. Zaten çevirmeler ayrı bir yanlış. Çok iyi bir ekiple çalıştık deselerde. Bırakın olduğu gibi kalsın be arkadaşım...

0 yorum: