Shaun Wright-Phillips City'de


Shaun Wright-Phillips eskine takımına dönüş yaptı. Kendisi açısından çok iyi oldu. Chelsea'nin derin kadrosunda kaybolup giden bir isimdi. C.Ronaldo ile beraber bütün bir sahayı 11 saniyede koşabiliyor. Geçen sene Fox Tv'de Chelsea maçını izlerken söylemişti spiker. 4 yıllık sözleşme yapılmış ama ne kadar para alacağı hakkında bir şey söylenmemiş. Mark Hughes'un onu özellikle istediğini biliyorum. Gerçekten çok iyi bir kanat oyuncusu. Deparları olsun ortaları olsun içe kat edişi olsun çok iyidir.

Wright-Phillips 3 yıl önce 30 milyon euroya Stamford Bridge'e gelmişti. Şimdi ise 9 milyon euro karşılığında Chelsea'den alındı. Chelsea'ye pek dokunmaz bu para olayları. Wright-Phillips yarın basın toplantısına çıkacak. Mark Hughes'un Shaun Wright-Phillips hakkındaki demeci;

Mark Hughes: “Onu oldukça beğeniyordum. Takıma geldiğimden beri onu istiyordum. Eminim taraftarlarımızda en az benim kadar heyecanlıdırlar” dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bana göre ingilteredeki en iyi sol açıklardan biri. city'ye enerji katacağından şüphem yok.