Ümit Özat #2


Büyük Kaptan'ın kalp krizi geçirdiğini ve durumunun iyiye gittiğini yazmıştım. Şimdi ise taburcu olduğunu öğrendim. Allah onu ailesine bağışladı. Tekrardan büyük geçmiş olsun. Yaşıda ilerlerdi yavaş yavaş bıraksın diyorum. Kendine acımıyorsan çocuklarına acı Kaptan. Daum'un, Böhle'nin ve Mondragon'un açıklamlarını yazmak istiyorum. Daum ve Mondragon tekrar bizden biri olduklarını gösterdiler ve bu açıklamaları ile tekrardan gönlümüzde taht kurdular.

Christoph Daum: ''Zaten maç sonunda hastaneye gittiğimde büyük bir kaptan olduğunu göstererek hemen maç sonucunu sordu. Bu beni çok duygulandırdı. Kendisine sarıldım. Ümit ayaklarının çözüldüğünü ve bir anda kontrolsüz kalarak yere yığıldığı ana kadarı hatırladığını söyledi. Ümit, hem kişilik hem de takım kaptanı olarak sorumluluğunu yerine getiren iyi bir insan. Olaydan sonra takım olarak oyuncularım onun için oynadıklarını ve kazandıklarını söylediler.''

Daum, maçın hakemi Florian Meyer'in kendisine gelerek maçı tatil etmeye hazır olduğunu söylediğini ifade ederek, ''O anda oyuncularım ve ben birbirimize baktık. Sonra Ümit'in tekrar bilinci yerinde olduğunu ve konuştuğunu, hatta oynamak bile istediğini öğrenince oyuna devam etme kararı aldık. Konfederasyon kupasında Foye de maçta yere yığılmıştı ve sonra iyi olduğu söylendi ve rahatlamıştık. Ama ondan sonra ölüm haberi gelince tamamen şok olduk. Hatta ben doktora gidip kontrolden geçtim. Bu olay aklıma geldi ve üzüldüm. Ümit'i en kısa zamanda aramızda görmek istiyoruz'' dedi.

Christoph Daum, Ümit Özat ile ilgilenen herkese teşekkür ettiğini sözlerine ekledi.

Kulüp doktoru Jürgen Böhle ise Karlsruhe'deki doktorlarla görüştüğünü belirterek, ''Tüm inceleme ve araştırmalar yapıldı. Herhangi kalp ya da başka bir organ sorunu yok. Nöroloji de temiz çıktı. Ama biz de önümüzdeki günlerde tekrar kontrollerimizi yapacağız. Şu anda olayın nedeni hakkında kesin bir bilgimiz yok. 4-5 hafta önce tüm oyuncuların genel sağlık kontrolünden geçti ve Ümit'in şimdiki durumunun o zamanla aynı, yani iyi. '' diye konuştu.

Eldeki verilere göre Ümit'in gelecek hafta antrenmanlara çıkabileceğini tahmin ettiğini ifade eden Böhle, ''Sorun kan dolaşımı bozukluğu, stres veya az su ya da yemek yemekten veya vücudun susuz kalmasından kaynaklanabilir. Bunu tam olarak bilmiyoruz. Normalde oyuncularımızın yeme içmelerine dikkat ediyoruz. Meslek hayatımda benim de ilk kez böyle bir şey başıma geldi. Ümit yere düştükten sonra dilini yuttu. Yoksa kalp krizi ya da başka bir olay yok. Zaten sedye ile soyunma odasına götürülürken kendine geldi ve konuşmaya başladı. Hatta oynamak istediğini bile söyledi'' dedi.

FC Köln'ün kalecisi eski Galatasaraylı Mondargon ise maç esnasında ağlamasıyla ilgili, ''Evet, çok üzüldüğüm bir andı. Allah'a dua ettim. Çünkü ben bu olayı üç kez farklı takımlarda yaşadım. İlkinde Kolombiya'daki... Sonunda futbolcu arkadaşımız hayatını kaybetmişti. Sonra Türkiye'de oynarken Vestel Manisa karşısında. Ve şimdi de dün, hem de kaptanımız Ümit Özat. Kendi kendime sordum, neden hep bende bunlar oluyor diye. Ümit için dua ettim. Şu anda durumunun iyi olduğunu ve en kısa zamanda aramıza döneceğini biliyorum. Bunun için de sevindim'' diye konuştu.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tekrardan geçmiş olsun büyük kaptana.

Adsız dedi ki...

üzdün bizi be kaptan. geçmiş olsun. çabuk toparlan.

Adsız dedi ki...

bırakma zamanı geldi. yaşıda ilerledi.

Adsız dedi ki...

iyi atlattı büyük kaptan.