İbrahim Yattara


Dünde gol atmış kendisi. Zenit-ManU maçını izlediğimden dolayı Ankaragücü-Trabzonspor maçına bakamadım. Yazılanlara göre suni çim yüzünden sakatlanmış. Bileği dönmüş daha doğrusu. Bugün MR falan çekmişler durumu o kadar kötü değilmiş. Haftaya oynanacak olan Beşiktaş derbisine yetiştirmek için seferber olmuşlar. Klasik laf ama Trabzonspor Yattara'lı da Yattara'sız da fark etmez. Biz çıkıp işimizi yapacağız ve allahın izniyle galip geleceğiz. Yattara önemli bir oyuncu. Olmaması Beşiktaş adına artı ama onun yerini doldurabilecek oyuncular var. Tayfun Cora felaket oyuncu. Oynarsa yakar bizi..

8 yorum:

torres dedi ki...

Musti maç haftaya değil , 14 'ünde . Milli maç nedeniyle . Avni 'den sana selam yollayacağım , eheh ..

Yattara'nın sakatlığı çim yüzünden değildi , belki onunda etkisi vardır ama . Havadayken , yere inerken oldu . Rakibin ayağına çarptıydı sol ayağı karabelanın .

Durumunun kötü olmaması iyi , sizin sol bek için kötü gerçi . Sadece sizin değil , Carlos başta olmak üzere bütün sol bekler için kötü .

Beşiktaş 'a yenilmeyiz . Açık ve net . Maçın içeride olması da değil neden , savunmamızın müthiş uyumu . Bunun yanında sizin savunmanın halini düşününce , rahat alırız gibime geliyor ama karabelanın oynaması lazım onun için . Song ve Egemen 'i geçemez Beşiktaş , bizde maçı vermeyiz .9 puan ile haftayı kapar , belki de liderliğe otururuz tek başımıza .

"Colman 'a dikkat "

"Selçuk'a dikkat "

Son olarak , Tayfun Cora oynamasın Yattara oynayacaksa . Serkan Balcı , dün hayatının maçını oynadıktan sonra ...

Mustafa dedi ki...

doğru lan milli maçlar vardı unuttum :D o zaman banko yetişir. zaten ben yattara oynamazsa tayfun oynasın dedim. büyük konuşma hac, bende selam yollayabilirim sana :D

neyse dostluk kazansın.

Adsız dedi ki...

len mustafa gidiyoruz de mi maça? topla ekibi kahveye gidelim. ya da bizim siteden birinin evine damlıyalım :)

torres dedi ki...

toplanın , gelin trabzon'a . ben ağırlarım sizi =) ama beşiktaşlıyız derseniz , b.ku yediniz . arada beni de döverler valla , eheh .

Mustafa dedi ki...

olum senin dövülmene kıyamam ben. mekan hazır zaten. evde izleyeceğiz büyük ihtimalle. biramız, çerezimizde hazır. kalkıp ne diye trabzona gelecez lem :)

Mustafa dedi ki...

ayıpsın zlatan(hakan) yukarıda herşeyi yazdım. evi de buldum akşam çıkarsam dışarı anlatırım sana.

Adsız dedi ki...

bencede oynayacaksa serkan oynasın sağ kanatta. beşiktaş'a pek şans vermiyorum bu maç için.

Adsız dedi ki...

tam tersine bende beşiktaşın kazanacağını düşünüyorum bir galatasaraylı olarak. neye dayanarak olduğunuda bilmiyorum :) kalbim öyle söylüyor.