Ölüm Fermanı

2004 senesinden belli İnternet kullanırım ilk defa 7 gb oldu bu meret. Baya bir araştırma yaptım ama tam olarak ne kadar ödeyeceğimide bulamadım. 60 milyon civarı olduğunu umuyorum. İki aylık fatura parası ulan, az değil ki. Msne bile girdiğim yok. Batug, Lakerstr, blog bi de bazı spor ve haber siteleri. İndirdiğim resimlerden bu kadar fazla geldiğini düşünüyorum. Okul başladıktan sonra zaten hafta sonu hariç pek giremeyeceğimden kota, para problemim olmaz. 7 gb ne kadar paraya denk geliyor bir yazarsanız sevinirim. İlk defa biriktirdiğim paralar işe yarayacak gibi. Son olarak "Türk Telekom'a Kafam Girsin" ahaha...

2 yorum:

lebron jones dedi ki...

sanırım 60 civarı bir şey gelecek mustafa. hayırlı uğurlu olsun :) ben de 2 ay önce sınırsıza geçmiştim. 150 gb dl yapıp 49 ödedim tabii. oh ne güzel hayat :)

Mustafa dedi ki...

kırmızı noktalı filmler izlemeyeli internetten uzun zaman oldu haha. ilk aldığımız zamanlardı. heyecanlanırdık falan.o zaman bile böyle gelmiyordu lem :)