Massimo Oddo Bayern'de


Oddo'nun Lyon'a doğru olduğunu ve Milan'ın 1-2 saate kadar bu transferi açıklayacağını yazmıştım. Hepimizi ya da beni ters köşeye yatırıp Bayern ile imzalamış. Sagnol, Hamit ve Lell varken gereksiz bir hamleye benziyor ama bence yerinde hamle. Hamit'in sağ bekte ne hale düştüğünü gördük. Zaten Klissman'da onu sağ kanat olarak oynatıyor. Alternatif olsun diye yazdım. Sagnol ise ciddi bir sakatlıktan döndü ha diye toparlamasını beklemek yanlış olur. Lell'i beğenirim ama Milan'ın beki olmayı kaldırır mı pek bilemiyorum. Oddo'nun olumsuz yönlerini söylemiştim ama hiç değilse Milli takım ve Milan forması terletmiş bir isim.. Oddo gelecek yaz satın alma opsiyonu ile birlikte Bayern Münih'e bir yıllığına kiralandı.

Transfer hakkında konuşan Jurgen Klinsmann: “Massimo Oddo tüm sağ kanadı kapatabilen bir oyuncu. Çok tecrübeli ve teknik, taktik açıdan oldukça yetenekli. Takımımız için önemli bir katkı” dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bizi ters köşeye yatırdı oddo. beğendiğimi belirtmiştim. bayern için güzel bir hamle. aklını çelmişler demek ki.