Robinho-Chelsea Yakınlaşması #4


Ortada çok ilginç bir durum var. Real Madrid resmi internet sitesinden "Robinho'yu zorla takımda tutmak istemiyoruz" diyor ama yanına da "Chelsea'nin kendisini alabilmesi için 150 milyon euro'yu gözden çıkarması lazım" diyor. Madrid ilginç bir politika uyguluyor. Siz Ronaldo diye tutturunca Robinho'da takımdan ayrılma seçeneğine başvurdu. Ronaldo'nun gelmeyeceği kesinleşti ama halen hayallerinin takımı olduğunu vurguladığı Chelsea hayalinden vazgeçemiyor. Önceki teklifi Chelsea'nin 25 milyon euro idi. En son 40 milyon euro'ya kadar çıkılabileceği söyleniyor. Benim izlediğim Robinho için 30 milyon euro bile fazla, o kadar edecek bir performans göstermedi ki. Ha Premier Lig tam kendine uyan bir yer. Orada başarılı olur.

Robinho'nun açıklaması: "Başkana, yöneticilere ve hocaya Real Madrid'den ayrılmak istediğimi söyledim. Gerçeği söylüyorum. Real'de kalmayı hedeflemiyorum. Ben Premier Lig'de oynamak istiyorum."

Robinho-Chelsea Yakınlaşması #3
Robinho-Chelsea Yakınlaşması #2
Robinho-Chelsea Yakınlaşması #1

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bırakın gitsin ya :)

lancashire dedi ki...

150 milyon euro mu yuh be.

Adsız dedi ki...

bu yazın en büyük transfer dedikodularından biri oldu.

Adsız dedi ki...

30 milyon euro anca eder.