İtalya Süper Kupa: İnter 8-7 Roma


Beşiktaş maçı nedeniyle İtalya Süper Kupa maçını kaçırdım. Sonra NtvSpor alt yazısında İnter'in yendiğini görünce vay amuna goyum çektim içimden. Pazar gecesi en sevdiğim zamandır. Bütün futbol programları o gecedir. Bütün kanallardaki programları takip etmeye çalıştım. Kanalları zaplerken gece 3 gibi idi galiba Roma-İnter maçını veriyordu Ntv. Bende oturdum seyrettim. Harbiden çok güzel bir maç olmuş.

Maç saygı duruşu ile başladı. Roma başkanı Franco Sensi için :zen: Önce İnter Muntari'nin golü ile öne geçti. Mourinho iyi bir adam aldığını herkese gösterdi. Gerçekten çok çalışkan bir oyuncu. Geçen sene çıplak gözle izlemiştim kendisini. Gerçekten çok iyi bir takım oyuncusu.

İkinci yarının başında Roma, De Rossi'nin uzakta attığı süper gol ile maçta eşitliği yakaladı. Ne zaman Balotelli girdi İnter atakları iyice sıklaştı. Galiba Figo yerine girmişti. İlk defa bu maçta izledim ben bu çocuğu ve kendini bana hayran bıraktı. Daha 18 yaşındaymış galiba. Her vurduğu top kaleyi buldu. 20-25 metreden vurduğu topu bile kaleci Doni güçlükle çıkardı.

Beklenen gol övdüğümüz Balotelli'den geldi. 84. dakikadan çok güzel bir golle takımını öne geçirdi. Golde Mexes'in hatası büyüktü. Tam maç bitti derken uzatma dakiklarında İnter'i yıkan Vucinic'in golü geldi ve maç uzatmaya gitti. Uzatma dakikalarında gol olmadı ve şampiyonu penaltı atışları belirleyecekti.


Vucinic, İbrahimovic, Baptista, Balotelli ve Cassetti sırasıyla penaltı atışlarını gole çevirdi. 3. penaltı için topun başına gelen Stankoviç topa abandı ve top direkten geri geldi. Roma büyük bir avantaj yakaladı.

Daha sonra De Rossi ve Maxwell atışları gole çevirdi. 5. penaltı için topun başına Totti geçti. Atsa Roma kupayla dönecekti ama topu direğe yolladı. Spikerde Julio Cesar'ın Totti hakkında "Her türlü golü yedim" demesi Totti'ye nazar değdirdi herhalde ve en beklemediğim adam topu ağlara yollayamadı.

Herkes nefesini tuttu. Seri penaltı atışlarına geçildi. Roma'da Juan topun başına geçti ve o kadar kötü vurdu ki Julio Cesar kurtardı. Avantaj İnter'e geçti. Kaptan Javier Zannetti topun başına geçti, vurdu ve gol oldu. Kupa İnter'e gitti. Roma'lı oyuncular çok üzgündü. İnsanın Totti'yi dövesi geliyor..

İnter dramatik ve güzel bir maçın sonunda sezonun ilk kupasını müzesine götürmüş oldu...

INTER:
Julio Cesar, Maicon, Cambiasso, Burdisso, Maxwell, Zanetti, Stankovic, Muntari, Figo, Ibrahimovic, Mancini.

AS ROMA:
Doni, Riise, Mexes, Juan, Cassetti, Pizarro, De Rossi, Aquilani, Perrotta, Vucinic, Baptista.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

totti halen o penaltıyı nasıl kaçırdı diye düşünüyorum.