Michael Skibbe


Bir-iki gün önce Anıl arkadaşım "Kadıköy'de Uefa Kupasını Kaldırmak" adlı yazısınını küçük bir bölümünde yönetime sitem etmişti.. Haklıydıda. Bu kadar bütçe ayıracaktın ne diye Laundrup'u getirmedin diyor insan doğal olarak. Bence bu kadroya bu teknik direktör çok yanlış. Böyle bir kadroyu kaldırabilecek özellikte bir teknik adam da değil. Şöyle kariyerine bakıyorum ne yapmış bu adam diye, hiç bişey cevabını veriyorum kendi kendime. Lincoln'a hadi oğlum, yapabilirsin oğlum demesini ilk zamanlarda güzel karşılamıştım. Ama artık onunda suyu çıktı. Çekeceksin bir köşeye bi güzel döveceksin bu adamı. Derdini soracaksın, beğenmiyorsanda kulüp ara kendine diyeceksin. Neyse tekrar Skibbe'ye dönelim. TurkSpor.net ortaya Skibbe'nin Kayseri maçının skoru ne olursa olsun gönderileceğini iddaa ediyor.

Bana çokta inandırıcı bir haber gibi gelmesede uzun zamandır Skibbe hakkında yazmak istediğimden bu haber benim için iyi oldu. Adnan Polat'a baskı yapılıyormuş sürekli. O da radikal bir kararla, takımın daha kötüye gitmemesi için Skibbe'nin biletini kesecekmiş. Bu adamı transferlei yapan ve alkışladığımız Adnan Sezgin getirdi. Başkan Polat, daha iyini getireceğini düşünüyordum ben ama Sezgin duruma el atınca böyle oldu işte. Liderlik eksikliği var zaten bu adamda. Takımada güven veremiyor.

Onun yerine gelecek olan teknik adamda Alman olacakmış. Alman ekolüne devam yani. Bundan sonra gelecek teknik adam oyuncuları tanıyana kadar, teknik-taktik olayları oturtana kadar sezon bite zaten. Şimdilik Mustafa Denizli en iyi alternatif olarak duruyor. Bakalım gelişmeleri takip ediyoruz..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bencede yetersiz bir teknik adam. landrup ya da le guen den biri zamanında kandırılıp getirilseydi bu takım kral olurdu şimdiye.

Adsız dedi ki...

laundrup bu takıma iyi giderdi. skibbe'nin lincolnü pohpohlamasını bende ilk zamanlar tutuyordum ama şimdi bir yere kadar. taraftar çekecek bir güzel köşeye dövecek. belki o zaman aklı başına gelir.

Adsız dedi ki...

eğer gidecekse bencede mustafa denizli en iyi alternatif şu anda.