Yıldıray Beşiktaş'ta Gibi

Deco'da sona yaklaşıldı denildi, Elano-Lincoln-Tabata haftalarca gündemi meşgul etti. Elano, Galatasaray yolunu tuttu, Deco ve Tabata takımlarında kaldı. Arjantin'den 3-4 oyuncuyu da listesine alan Demirören Yıldıray'ın işini bitirdi. Yıldıray son 1-1.5 yıldır düzenli olarak forma şansı bulamıyordu Stutgart'da. Euro 2008'de kadrodan çıkarıldığında şaşırmıştım fakat pek de iyi bir sezon da geçirmeden 'mecburiyetten' dolayı Beşiktaş'a transfer oldu.

3 yıllık bir anlaşma imzaladılar. Stutgartlı yöneticilerle de pazarlık halindelermiş. Şu durumda pek fayda geleceğini zannetmiyorum Yıldıray'dan Beşiktaş'a. Tabi yaşı da biraz ilerledi, 31'ine geldi. Fakat kariyeri ortada da bir isim. Leverkusen'le CL Finali'ne 10 numara olarak ilk 11 çıkmış, sonraki durak olan Hertha Berlin'de 71 maçta 14 gol atmış bir oyuncu.

Bu transfer sonrası kadroda nasıl değişikler yapacak acaba Denizli? Bana kalırsa tek forvet Bobo ya da Nobre, arkasında Yıldıray, Holosko, Nihat 3'lüsü BJK'nin yeni 11'i olabilir. Sonradan direnç getirecek Yusuf ya da Bobo'nun solda başlaması durumunda Nihat Kahveci'de yedek güç olacaklardır fakat Beşiktaşlı blog sahipleri bunu daha iyi analiz edecektir.

Sonuç olarak Beşiktaş, bu transferle bir kumar oynadı. Ayrıca Avrupa'da temsilcimiz Tuncay, Mevlüt, Hamit ve Halil dışında kalmadı zannımca. Hafızamı zorlamak istemiyorum bir de İbrahim Kaş var. Ki o oynuyor mu oynamıyor mu haber de alamıyoruz.

3 yorum:

oneblood dedi ki...

Bir de affedilen Fatih Tekke. Şenol güneşin takımında da biri var diye hatırlıyorum ama çıkaramadım.

Emre dedi ki...

Ceyhun vardı hocam, o geri dönüş yaptı.

Jordi Metal dedi ki...

Bence Yıldıray BJK için sorun demek. Bakalım görecez