Avrupa Ligi Grup Tahminlerim




İki temsilcimizde gerçekten iyi gruplara düştü. Özellikle Fenerbahçe lige çok iyi başlamış Twente yerine daha hafif bir rakiple eşleşseydi rüya gibi bir grup olacaktı. Halen Fenerbahçe'nin gruptan lider olarak çıkacağını yanına da Twente'yi alacağını düşünüyorum.

Galatasaray'ın grubu Fenerbahçe'nin ki kadar olmasada gerçekten iyi bir grup. İlk iki hemen hemen belli. Panathinaikos ile çıkacakları hemen hemen kesin.

Diğer gruplardan çıkacak takımlar hakkında tahminlerim ise:

A Grubu:Ajax ilk takım olacaktır. Diğer takım büyük ihtimalle Anderlecht olur ama Timişoara onu zorlayabilecek bir ekip.

B Grubu:B grupta da Valencia öne çıkıyor. İkinci takım ise geçen yıl olsa Genoa derdim ama bu sezon Lille ile aralarında ciddi bir çekişme olabilir. Ama illa birini diyeceksem bu takım Genoa.

C Grubu:Galatasaray'ın grubuna benzettim biraz burayı. Hamburg ve Celtic fazla zorlanmadan çıkarlar bence.

D Grubu:Heerenven'de Hertha Berlin'de lige kötü başladı. Sporting Şampiyonlar Ligi'nin kapısından döndü. Bu grupta ciddi bir çekişme yaşanacağını düşünüyorum ve Sporting ve Hertha diyorum.

E Grubu:Roma lider olur bence. Fulham ise arkasından çıkar. Basel biraz zorlayabilir ama Fulham bir adım önde. CSKA Sofya'dan umutlu değilim.

G Grubu: Villarreal ve Lazio rahat çıkar. Levski Sofya'nın bu gruba çıktığını duyan Bulgar yöneticinin surat ifadesi herşeyi açıkladı zaten.

I Grubu: Bana göre gayet güzel bir grup. Everton lige çok kötü başlasada Benfica'yla öne çıkan ekipler. AEK'dan ön grubu zorlamasını bekliyorum. BATE'den geçen yıl Şampiyonlar Ligi'nde hiç fena değildi. O da ön grubu zorlayabilir.

J Grubu: Shaktar lider olarak çıkar. Diğer üç ekip arasında kararsız olsamda Toulouse öne çıkıyor. Partizan evinde zor anlar yaşatabilir diğer takımlara. Club Brugge'dan ise pek umudum yok.

K Grubu: PSV grup lideri olarak rahat bir şekilde çıkar. Diğer üç takım birbirlerini yer. Birşey söylemek zor olsada geçen yıl sempatimi kazanan Cluj diyorum ben.

L Grubu: Werder Bremen bu grupta sivrilen ekip. Çok rahat rahat olmasada ilk sırada tamamlarlar bence. Diğer bilet için Bilbao ve Nacional öne çıkıyor. Bilbao çok daha büyük bütçeli ve köklü bir kulüp. Bilbao diyorum ikincilik için.

0 yorum: