Bu Çocuktan Adam Olur Mu?

Eskişehir'de İstanbul'a maça geldiğinde kaçar gece kulübüne gider, hocasına basın önünde saygısızlık yapar yani anlayacağınız çok kişiliksiz, karaktersiz, pislik bir futbolcu. Arda'yı görünce bu çocuktan iyice iğreniyorum. Dünyayı ben yarattım havaları vs. vs. Mustafa Denizli, ben varsam o yok, dedi. Gaziantep'e kiraya gönderdiler. Coucerio'nun dediğine göre ortada yok. Pazar günü de GS maçı var. Defol gelme Batuhan Antep'e!!! Antep'te bir laf vardır; Adam olmadık adam diye. İşte bu çocuğa iyi gider o laf!

2 yorum:

Beynelmilel Münasebetler dedi ki...

Müdür, cacık olmaz bundan. eğer gelirse de allah kolaylık versin size. daha kariyeri ne başarısı ne ki dediğin gibi ben efsaneyim havalarında.

Emre dedi ki...

Ya biz de seviniyoruz Batuhan gibi bir yetenek geldi diye, izleriz diye. Bu bir değil 100 değil. Yazık ediyor kendine. Antep'te orada Pazar günü Beto ve Julio Cesar oynar orada takır takır. Antep için hava hoş. Kendisi kaybeder.