Jack Wilshere ve Enes Kanter

Enes Kanter... 17 yaşında bu adam. Her şampiyonada 30-10 yapmak zorunda sanki. İnanılmaz bir performans gösteriyor gerçekten. Fenerbahçe'de bu sene Vidmar'ın yerine düşünülüyor. Fena olmaz gerçekten. O kazma Vidmar'ı başka bir yere gönderip Enes gelse yabancı kontajyanından da tasarruf etmiş oluyoruz. Enes, Gençler Şampiyonası'nda en değerli oyuncu oldu.

Jack Wilshere.. Arsenal'in yeni prensi. O da 17 yaşında. NTVSpor'da Emirates Cup'ı izlediyseniz eğer kalitesini belli etti. En son maçta 2 de gol attı. İnanılmaz gerçekten son derece inanılmaz. Wenger onun hakkında ''Onu izlerken şaşırıyorsunuz. Yaşından son derece olgun bir futbol sergiliyor.'' diyor. Bu sezon onu daha fazla izleme şansı bulacak Arsenalli futbolseverler. Bunları yazayım, bir kenarda dursun dedim. İleride ben demiştim diyeceğim de.. :)

9 yorum:

Mehmet Dinler dedi ki...

Enes müthiş yetenekli olabilir ama bu şekilde devam ettiği sürece basketbolun Batuhan Karadeniz'i olmasından daha fazlasını beklemiyorum. Kendini "çok fazla" beğenmiş...

granger17 dedi ki...

enes kanter her oynadığı şampiyonada en değerli oyuncu seçiliyor türkiyenin alt yapılarda yetiştirdiği en değerli oyuncu, bu adamı ( daha doğrusu çoçuğu ) görünce 2010 için ümitlerim biraz daha yeşeriyor.

Emre dedi ki...

Ya ne yalan söyleyeyim bu Enes benden sadece 3 yaş büyük, çok kıskanıyorum adamı :P

@KültürlüK :P

Adam kendini beğensin hocam ya :D

10ur dedi ki...

enesi hiç canlı izlemeyenler yada birebir tanımayanlar ona nasıl kendini beğnmiş diyor anlamıyorum

Adsız dedi ki...

Kendini beğenmiş diyen arkadaşın bir kere bile izlemediği belli enesi. Kendini beğenmiş birine turnuvanın Fair-play ödülünü vermezler. Kendini beğenmiş bir oyuncu olsa Şafak Edge ve Can Mutaf ikilisi iğrenç yüzdelerle maç başına 13 üçlük ( evet yanlışlık yok 13! ) deneyemezlerdi emin ol..

Mehmet Dinler dedi ki...

Enes'i izledim canlı. Takımla beraber ısınmaya tenezzül etmiyor, şut atıyor maç öncesi sadece

granger17 dedi ki...

eğer bir oyuncu kendini beğenmiyorsa yıldı falan olmaz bkz. wade,kobe,messi,ronaldo bu adamlar kendini beğenmiyolarmı ayrıca enes çok mütevazı çok bilinçli

Emre dedi ki...

@ Granger 17;

Aman Süha görmesin Wade'e kendini beğenmiş dediğini. :D Wade esas olarak egosuz bir yıldızdır ayrıca.

lancashire dedi ki...

enes kisiligi ile beyfendi bir oyuncudur. yuz yuze konusma sansıda buldum -kuzenim saolsun- gayet mutavazidir, gotu havalarda falan degildir.