Vatan Gazetesi

Garip bir gazete Vatan Gazetesi. Özellikle de spor sayfası. Bundan önceki icraatlarını bir kenarı bırakalım, derbide protokol tribününde çıkan kavgaya nasıl yaklaştıklarına bakalım. Yok artık dedirten cinsten...


Efendim, habere klasik bir şekilde şu dakikada şöyle şu kişiler arasında kavga çıktı diye bir giriş yapılmış, burasını geçiyorum. Ondan sonra bu haberi yapan kişi Üstünel ile Uslu'nun arasında olup biteni tek tek dinleyip, not tutmuş gibi yazmış. Hiç sektirmeden. Neyse, bu diyalog uydurma saçmalığına da alıştık, bunu da geçtim. Ama haberin sonu öyle böyle değil. Tüm bilgiler, uydurma diyaloglar verildikten sonra haberi yapan şahsiyet, kendine göre harikulade bir yorum yapmış. Şöyle:

1. BU Kurtlar Vadisi jargonu, iki yöneticiye de yakışmıyor.. Onlar böyle yaparsa, taraftarlara kim laf edebilir?

2. AZİZ Yıldırım, hatasını kabul ettiği yöneticisini herşeye rağmen koruyor.. Bu, F.Bahçe yönetimindeki birliği gösteriyor..

3. NEREDEYSE tam kadro olay yerinde bulunan G.Saray yönetiminden ise Polat dışında 1 kişi bile kıpırdamıyor, bütün ekip yönetici arkadaşını yalnız bırakıyor..

4. ATTIĞI zaman mangalda kül bırakmayan, F.Bahçe fanatizmi yapan, başta asbaşkan Yiğit Şardan olmak üzere G.Saray'ın "şahin" yöneticilerinin, Kadıköy'deki "serçe" uysallığı dikkat çekiyor..

5. ANLAŞILAN G.Saray sahada nasılsa, Şeref Tribünü'nde öyle.. F.Bahçe daha takım, G.Saray ise değil..

Nereden başlayayım bilmiyorum, nereden tutsan elde kalıyor çünkü... Neyse diğerlerine göre biraz daha akla uygun olan 1.maddeden başlayıp, sırayla gidelim. Ana bacı küfürü basan Uslu ile Üstünel'i aynı kefeye koymak... Diğerlerine görünce daha akla uygun evet. Bu cümle sonrasında taraftarlara gönderme yapıp, sosyal mesaj vermeyi de ihmal etmemiş muhterem gazetecimiz. Evet, asıl efsane başlıyor. Yıldırım, Uslu'nun en ağır küfürü ettiğini biliyor, yöneticisini koruyor, bu da Fenerbahçe yönetimindeki birliği gösteriyor ?!? Ben sana bir şey gösterirdim de... Uzaydan mı geliyorsunuz siz yahu, nasıl bir beyin var sizde? Şov devam ediyor 3.maddede. İlk maddede yakışmıyor yöneticilere ağzı yapan gazeteci arkadaş, Galatasaray'lı yöneticilerin açık açık Fenerbahçe'li yöneticilerle kavga etmesini bekliyor. Bu ne perhiz, ne lahana turşusu be abicim? Şahin yöneticiler serçeye dönmüş. Kadıköy atmosferindendir o... Tamam o zaman, çıkartıyorum ben bizim mahalle takımını, götürüyorum diğer mahalleye maça. Gol attıkça, yedikçe, sürekli küfürü basıyor bizim takım bu maçta. Karşı takım biraz ses çıkarınca da üstüne çıkmaya çalışıyorum bir de. Kenarda maçı izleyen amcalarımız da "vay be takım ruhuna bak mına koyim" diyor... 

4 yorum:

Kurt dedi ki...

oldu mu şimdi =))

http://faydanoz.blogspot.com/2008/11/yok-artk-ali-sami.html

Mesut Ulukök dedi ki...

Blogu takip ediyorum biliyorsun, ama bunu okumamıştım. Zaten haberi de bir forumda gördüm. Zaten (ne çok zaten kullandım yahu) söylediklerimiz de farklı. Bunu görmüş olsam da yazardım herhalde, içimde kalmaması için. :)

Kurt dedi ki...

Tamam ya takılıyorum ben de zaten sadece;) güzel olmuş tamamlamışsın ;)

Mesut Ulukök dedi ki...

Biliyorum zaten. :)