Merhaba Terlikseverler..

Öncelikle hepinizi selamlayarak başlıyorum. Adım Barış, blog işinde yeniyim. Kısa bir süre girdim işe, Mustafa arkadaşımız sağolsun bana bir teklifte bulundu, blog'da yazar mısın diye... Ben de blog'u önceden de takip ediyordum zaten. Mustafa da teklifte bulununca bir süre düşünüp kabul ettim. Umarım hep beraber iyi işler çıkarırız..

Birazda kendimden bahsedeyim. Ben 16 yaşında genç bir delikanlıyım. Şehir olarak baba mesleğinden dolayı Adana'da yaşıyorum. Ayrıca eğer varsa Adana veya çevre illerde olan sporseverler ve terlikseverler ile tanışmak isterim... NbaTurka'da takılıyorum. NBA'de Cleveland Cavaliers taraftarıyım. Daha çok LeBron sempatizanıyım. Türkiye'de de Fenerbahçe'yi tutuyorum.

Saygılar...

4 yorum:

Mustafa dedi ki...

hoşgeldin sefa getirdin abi. senin basketbol kalemine güveniorum zaten. hayırlı uğurlu olsun.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ziggytheking dedi ki...

adanaspor mu adana demirspor mu peki?

BRscn'Nn dedi ki...

Valla ne adana demir ne de sade adana..

Ben iksini'de tutuyorum :D

Demir sporlunun yanında Demirsporlu oluyorum

Adana'lının yanında adanalı..