Eskişehirspor 2-2 Fenerbahçe


Yine deplasman, yine Fenerbahçe kayıplarda. Eskişehir son üç maçınıda içeride oynadı. Galatasaray, Bursaspor ve Fenerbahçe. Fortis'de Bursaspor'a yenildi, Galatasaray'ı da yendi. Bence Fenerbahçe'yi de yenerdi, bi golü sayılmadı. Eğer Eskişehir, kupada Bursaspor'u yenseydi Fenerbahçe'yi bu maç için banko olarak görürdüm. Bir gevşeme kesin olurdu takımda ama yenilince aklı başına geldi ve Fenerbahçe karşısında diri gözüktüler. Rıza Çalımbay'ı da burada alkışlamak lazım. Eskişehir tam 61 dakika 10 kişi oynadı kolay değil. İçerideki maçların neredeyse hepsinde Fenerbahçe'nin rakipleri eksikti vev galip gelmişti. Bu sefer deplasman ama galibiyet yok.

Edu'nun golünüde değiniyim. Antu.com protesto amacıyla anasayfasına Edu'nun resmini koyarak "10 kişiye bedel" yazmış. Taraftar yine isyanda doğal olarak, kasti yapıyor gibi geliyor insanlara. Bu sezon güzel başladı derken yine gollerinin devamının geleceğini gösterdi Edu. Fenerbahçe'de savunma göbeğini değiştireceğine Lugano ve Edu ile sözleşme yenilemeye çalışıyor. Bu yapılan hatalar nedir, bi gören yok mudur acaba? Hey başkan, hey hoca! Bu Edu ile Volkan acaba ne zaman anlaşmaya başlayacaklar?

Deivid'in niye 11'de başlamadığınıda anlamadım. Alex sakatlandı. Güiza maç boyunca gol kaçırma dersi verdi izleyenlere. Yine sahada kötü Fenerbahçe vardı. Arsenal'e kafa tutamazlar gibi. Walcott ve Adebayor yok diyorlar ama bilemiyorum. Fenerbahçe'nin iki golüde penaltıdan geldi, bu ayrıntıyı vermeden geçmeyelim. Hoca Kazım'ı cezalandırdığın yetmedi mi daha? Kaç maçtır çocuğu 18'e almıyorsun, yazık ya. Daha fazla yazıpta ruh sağlımız bozulmasın. Beşiktaş'lı olmama rağmen yazdıkça rahatsız oluyorum ve sinirleniyorum. Bu takım nasıl toparlanır, Ocak'a kadar neler olur hiç bilmiyorum.. Sanki maç boyunca Fenerbahçe 10 kişi oynadı, bu kadar kondisyon yüklersen adamlara olacağı bu. Maç sonunu çıkarıyorlar. Güiza'da "sigaramıda içerim, adamlar gibi de koşarım" diyor. Büyüksün hacı..

0 yorum: