Milli Takımda Devşirme Futbolcu Sorunu

Milli takımda devşirme oyuncu oynatılsın mı oynatılmasın mı diye hep sorulur, çok hassas konudur. Nobre'yi, Vederson'u Türk yaptılar. Aurelio ve Colin'de Milli Takımda oynuyor diye dert yananlar var. Benim Milli Takımımda oynamadığı sürece o takım onu Türkleştirmiş, yok öbürü onu Türkleştirmiş umrumda değil. Benim umrumda olanlar Aurelio ve Colin. Colin'i ayrı kefeye koyuyorum. Annesi Türk'tü galiba, babası da olabilir. Aurelio konusuna da girersek çıkamayız. Ha ben önceden devşirme oynatılmasına karşıydım ama şimdi değilim. Tabii her şeyin bir sınırı var. Şimdi konuşulan konu Deivid milli takımda oynasın mı? Şahsen ben istemem. O kadar yetenekli adamlarımız varken ne gerek var Deivid'e. Ön libero sorunumuz ciddi olduğunudan herkes Aurelio'yu hoş karşıladı. Halen de orada problem var. Mehmet Topal sadece bu işi iyi becerebiliyor ama onunda form düşüklüğü var. Demek istediğim fazla aşıraya kaçmamak. Bizim çok iyi gençlerimiz var, onları kullan Fatih hoca. Ne yapacaksın sen Deivid'i. Şimdi saymaya başlasam sabahı bulur bu sağ açık listesi. Gerçi Fatih hoca kendisini nerede kullanacak bilemiyorum ama benim takımımda önemli iş yapar demiş. O da kendince haklıdır ama ondan sonra Türk futbolcuları niye kaçırıyoruz diye ağlamayın. Bir sürü gurbetçimiz var elimizden kaçırdığımız. Sen ilk önce oyuncu devşireceğine elindeki süper yetenekleri kaçırma.

Zamanında Ankaraspor ilk lige yükseldiğinde bir Tita-Jaba ikilisi vardı, belki hatırlarsınız. Fırtına gibi başlamışlardı lige. Hemen Milli Takıma alalım demişlerdi. Neyse ki böyle şeyleri aştık. Deivid iyi, hoş güzel futbolcu da o kadar iyi futbolcumuz varken ne gerek var şimdi. Bu takım Türk Milli Takımı, Brezilya Milli Takımı değil. Sizin de görüşlerinizi bekliyorum. Benim için çok önemli bir konu bu...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tamamen aklımdan geçenleri yazmışsın, helal olsun bilader.

mrcool dedi ki...

Bizden olmayan oynamasın Milli takımda Aurelio da oynamamali

Adsız dedi ki...

tamamen katılıyorum bu yazıya. heleki şu cümleye "O da kendince haklıdır ama ondan sonra Türk futbolcuları niye kaçırıyoruz diye ağlamayın. Bir sürü gurbetçimiz var elimizden kaçırdığımız. Sen ilk önce oyuncu devşireceğine elindeki süper yetenekleri kaçırma."