Marshall Strickland

Lige hızlı bir başlangıçla 3'te 3 yaparak giren G.Saray Cafe Crown, bugün ligin zayıf ekiplerinden Selçuk Üniversitesi ile karşılaştı. Maç uzun süre dengede gitti. Oyunun sonlarına doğru Selçuk Üniversitesi üstünlüğü ele bile geçirdi. Ancak son anlarda ortaya çıkan Antonio Graves işin rengini değiştirirek, maçı G.Saray Cafe Crown tarafına getirdi.


Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi bu postu girmemizin sebebi bu oynanan maç değil elbette. Konumuz G.Saray Cafe Crown'un yeni oyun kurucusu Marshall Strickland. Galatasaray formalı bir resmini bulamadık, Alpella'lısı ile idare ediverin... Geçen sene Alpella'nın birkaç maçını izledim, bundan mütevellit transfer edilirken olumlu veya olumsuz bir yorumda bulunmak istemedim. Hazırlık döneminin hayal kırıklığıydı. Türkiye Kupası'nda süre alıp almadığını dahi hatırlamıyorum. Lige de kötü başladı... Hafta içi oynanan Buducnost maçında yaptığı bir iki asist dikkatimi çekti, olacak mı acaba dedim. Yok kardeşim, olmayacak. Bu maçın 2.periyodunda attığı turnikenin ardından maçı anlatan spikerin; "ayrıca bu turnike Beko Basketbol Ligi'nde Strickland'ın ilk sayılarını da getiriyor" demesinden sonra anladım olmayacağını. Yönetim uyuma, 1 numaraya sahip çık...

0 yorum: