Arsenal-Fenerbahçe #1

Walcott ve Adebayor sakatlanınca basınımız bayram etti, bana da bu postu okumanızı tavsiye etmek düştü.


Fenerbahçe'de Alex yok. Aragones muhtemelen çift ön libero artı Semih-Guiza ikilisi çıkar. Kanatlarda Uğur-Deivid, tandemde Edu-Lugano, beklerde Gökhan-Carlos, kalede Volkan'ı izleriz. Şöyle bir bakıldığında geçen seneki kadroyla ne kadar benzer değil mi? Tek kayıp Aurelio. Üstüne üstlük geçen sezon yerden yere vurulan Kezman'ın yerine alınan Guiza... Kadro kalitesi açısından geçen seneyle uçurum yok yani. Geçen sene de Fenerbahçe'nin kadrosunun aşırı abartıldığını, çok iyi bir kadro olmadığını söylüyordum. Ancak... Neyse ancağını maç öncesi atacağımız 2.posta saklayalım.

Arsenal'de Adebayor'un yerine büyük olasılıkla Van Persie forma giyecek, Walcott yerine de Ramsey. Sagna hala sakat, lakin geçen maçtan farklı olarak Song yerine Gallas oynayacak. Adebayor ve Walcott çok önemli eksiklikler. Özellikle de Adebayor. Ama şu Adebayor'suz, Walcott'suz Arsenal bile, Fenerbahçe'den kat kat üstün. Lakin Kadıköy'deki maç sonrası düşüşte Gunners'lar. Önce Tottenham beraberliği, sonra Stoke mağlubiyeti. Bülent abi, Arsenal'in hafta sonu oynanacak Manchester maçını düşünüp Fenerbahçe maçına yedek kadroyla çıkabileceğini söylemiş. Ben Wenger'in gruptan çıkmayı garantileme maçını riske atacağını düşünmüyorum açıkçası. Eğer öyle bir durum olursa maç öncesi atacağımız 2.postta değiniriz. Şimdilik keselim, sanırım favorinin kim olduğunu söylemeye gerek yok?

1 yorum:

bellamy dedi ki...

önceki maçtan değişen bir şey yok bence. adebayor yerine van persie oynar, walcott yerine de ramsey. zaten sizde yazmışsınız..fener de alex yok. işi zor.