Derbi Sonrası: Fenerbahçe 2 -1 Beşiktaş


Yazmayacaktım ama yine kendimi tutamadım. Zaten maçıda git-gel şeklide izledim. Cisse atıldıktan sonra ikinci yarı başlayana kadar maçı takip etmedim ama yine dayanayıp ikinci yarıdan itibaren maçı takip ettim. Bu Selçuk efendi de golcü oldu başımıza. Her derbi bir tane gol atıyor. Bana en çok koyanda Güiza'nın gol atmasıydı. Alex falan atsa bu kadar üzülmezdim. Adam durdu durdu bu maçta gol attı. Bizim ilk golün kopyası gibiydi zaten. Volkan degajı dikti top Güiza'nın önünde kaldı ve Rüştü'nün üstünden topu aşırttı, gol oldu. Bizim golde Rüştü'nün degajı, Ekrem'in ortası, Nobre'nin vuruşu ile golle sonuçlandı. 13. dakikada Zapo'nun kafa vuruşunda direkten dönen top hepimizi havaya sıçrattı ama ne yazık ki girmedi top. 40. dakikada Güiza öyle bir gol kaçırdı ki tekrardan gol kaçırma ustası olduğunu bize gösterdi. Carlos'un ortasında topa dokunamadı. Ayrıca 82. dakikada Carlos'un vurduğu top Ekrem'e çarptı ve direkten döndü.

Bir çift lafım var Mustafa Denizli'ye. Tello, Holosko ve Bobo üçlüsünü birden derbide yedek soyundurmak her baba yiğidin kalkışacağı bir iş değildir. Tello sakat diyolardı. Mustafa hoca geldiğinden belli performasında da çıkış vardı Şilili'nin. Hoca onu serbest oynatıyordu. Tamam Tello sakat peki neden Holosko onun yerine oynamadı, şaşırdım. İyi tamam Holosko'yu oynatmıyorsan Bobo'yu koy 11'e çift forvet oyna. Fenerbahçe'ye karşı korkak bir 11 çıkardı hoca. Çift ön libero ile başladık, Sivok ve Cisse ile. Uğur gibi bir adamın var illa çift ön libero oynayacaksan onu oynatsana. Çıkar Gökhan Zan'ı koy Sivok'u oraya bak bakiim nasıl taş gibi oluyor o defans göbeği. Gökhan Zan'ın neresini beğeniyorsa Mustafa Denizli anlamadım. Bu takımdan Serdar Kurtuluş'u kesti hoca İbrahim Toroman için, yazıklar olsun. Ekrem Dağ beğendiğim bir oyuncu, formanın hakkınıda verenlerden. Serdar Özkan iyice futbolu unutmuş daha ne diye onu ilk 11'e alıyor hoca anlamadım.

Fenerbahçe cephesine gelirsek Aragones'in hamlelerini beğendim. Tam Alex'in yorulduğu anda Josico'yu aldı ve takımın savunmasını güçlendirdi. Daha sonra Uğur Boral-Vederson değişikliği cuk diye oturdu. Semih yok diye seviniyordum ama bu sefer başımıza Kazım dadandı. Sene boyunca çıkardığı en iyi maçtır herhalde. Ben beğendim, beğenmeyenler olabilir. Fenerbahçe baştan sona kadar maçın kontrolünü elinde tuttu ve galip gelen taraf oldu. Banada rakibimizi tebrik etmek düşer...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

uğur inceman konusunda gerçekten katılıyorum sana. Mustafa Denizli nedn onu oynatmıyor anlamıyorum? Serdar Özkan ise gece alemlerinde takılmaya devam etsin.

Adsız dedi ki...

bu gökhan zan halen bu takımda nasıl ilk 11 çıkıyor şaşırıyorum. maçı güzel özetlemişsin.

Adsız dedi ki...

fatura zaten mustafa denizliye kesilmiş.

Adsız dedi ki...

holosko bi adım geride olsaydı şimdi maç 2-2 idi. sağlık olsun.