Gol Ortalaması

Almanya Ligi: 3.8
İngiltere Ligi: 1.5
İtalya Ligi: 3.0
İspanya Ligi: 2.5
Fransa Ligi: 1.6
Türkiye Ligi: 1.3

Avrupa Ligleri'nde bu haftanın maçlarındaki gol ortalamaları. Almanya, Fransa, İtalya, İspanya fazla şaşırtıcı, sıradışı değil. Ancak İngiltere ve Türkiye'de alışılmadık bir hafta sonu yaşandı. İngiltere'de şampiyonluk adayları Man. Utd, Chelsea, Liverpool golsüz beraberliklerle yetindi. Türkiye'de Fenerbahçe, Galatasaray, Trabzonspor'un maçlarından gol sesi çıkmadı. Süper Lig'de 5 maç 0-0, Premier Lig'de 3 maç 0-0 3 maç 1-0'lık skorlarla tamamlandı. Bolton, Man. City, Bursa, Denizli de olmasa 0.8, 0.9 gibi gol ortalamalarıyla karşı karşıya kalabilirdik.

Cumartesi öğleni 0-0'lık Ankaragücü-Fenerbahçe maçını izledim, akşamki Galatasaray maçını kaçırdım. Pazar öğleni 0-0'lık Trabzon-Sivas maçını izledim. O maçtan sonra da akşamki Beşiktaş maçına çiziği atıp, Bremen ve Barca'yı izlemeyi tercih ettim. Hadi, ben 180 dakika işkence çektim, aynı işkenceyi 270 dakika çekenler de oldu. Ben izlediğim 180 dakikadan sonra Beşiktaş maçına çiziği atıyorsam, 270 dakika bu işkenceyi izleyenlerin kafasına silah dayasanız izletemezdiniz herhalde Beşiktaş maçını. Tabii Beşiktaş taraftarı değillerse...

0 yorum: