Neredeydik?


Güzel soru gerçekten. Benim iş, güç, okul, dersane, kurs falan filandan pek başımı kaldıramıyorum, bi de bunun üstüne yazılılar geliyor ama elimden geldiğince blogu yine güncel tutmaya özen göstereceğim. Diğer arkadaşlardan da haberim yok ama yeni arkadaşlar aramıza katılabilirler. Bugün "Futbol Blog" programında yazımın yayınlandığını duydum. Programın tekrarı gece 1'de imiş, izleyelim bakalım. Nba sezonuda başladı ama biz ortalarda yokuz işte. Medarı iftaarımız Los Angeles Lakers sükse yapmaya devam ediyor.

Bildiğiniz gibi bloglara sansür gelmişti. Bende baya bir soğumuştum bu işten. Hatta protesto olsun diye blogger açılınca bloga post atmayacağım demiştim ama allahtan hemen açıldı. Neden kapandığıda net değil. Galiba bazı bloglardan online maç izleniyormuş. Digitürk yetkilileri mahkemeye falan vermiş diyorlar. Neyse ya geçmişi bırakalım, önümüze bakalım. Geri döndük...

0 yorum: