Erdemir'de Olay Var

Konuyla ilgili bulabildiğim tek düzgün resim bu, küçük ama idare edeceğiz artık...

Galatasaray Cafe Crown, Beko Basketbol Ligi'nin 6.haftasında Erdemirspor'a konuk oldu dün akşam. Galatasaray Cafe Crown, ligin yeni ekibi Erdemirspor'u yendi yenmesine ama daha önemli şeyler olmuş salonda. Galatasaray taraftarlarıyla, Erdemir taraftarları arasında gerginlik yaşanmış ilk yarı boyunca, devre arasında da kavgaya dönüşmüş bu gerginlik. Polis falan derken olaylar çığrından çıkmış iyice tabii. Galatasaray taraftarları da çareyi sahanın içine atlamakta bulmuşlar. Oturmuşlar bir müddet sahanın ortasında, polis de büyük uğraşlar sonunda bu taraftarları salonun dışına çıkarmış.

Dün maçı canlı canlı takip ettim TBF'nin sitesinden, maç sonrası yorumlara da göz attım, bu olayla ilgili bir şeye rastlayamadım. Biraz önce Hürriyet'in sitesinde denk geldim, onlar da yazmasa inanılmaz gelişen, büyüyen, Avrupa'nın en iyi liglerinden biri olan ligimizde yaşanan bu olayı öğrenemeyecektim (!). Lige gelen oyuncuların kalitelerine eyvallah, takım kalitelerine eyvallah ama basketbol seyircisi yok ülkede doğru düzgün maalesef. Salonlara girmek hala işkence. Geçen hafta Oyak Renault-F.Bahçe Ülker maçına gittim. Maçın başlamasına 1 saat kala biletimi aldım, herkes doluşmuş kapının önüne, meğersem hala açılmamış kapılar. 45 dakika kala açılacak dediler, açtılar da, o kadar kişiyi tek bir kapıdan almaya kalkışınca görevliler, iki büklüm oldu herkes. O maç hakkında da ayrı bir yazı yazacaktım ama kısmet olmadı bir türlü, ben de bu olayı araya sıkıştırıvereyim dedim bari...

0 yorum: