Rotasyon Daum, Rotasyon



Volkan Demirel, Gökhan Gönül, Diego Lugano, sakatlanana kadar Önder Turacı, Cristian Baroni, cezalı olana kadar Emre Belözoğlu, Sion maçından sonra Alex, Daniel Güiza, yalnızca Bursa maçında 45 dk oynayan Andre Santos, Kazım Richards.. Bu adamlar her maç ilk 11 deler. Lugano, Santos, Güiza, Emre, Gökhan, Önder, Volkan, Güiza ve Kazım.. Bu adamlar milli takımlarda da oynuyorlar. E bunlar da insan artık neticesinde, bir dayanma durumları var.

Santos, 15 saat yolculuk yaptı, 2 tane maç oynadı ertesi maç sahada. Gökhan, Volkan, Kazım, Önder, Emre gibi adamlarda çok gergin 2 tane maç oynadılar; ertesi gün tekrar sahadalar.. E ayıptır abi yani. Kulübeye dön yüzünü be artık! Türk Milli Takım golcüsü, ligin gol krallarından Semih'i kimi maç 10, kimi maç hiç oynatmamak ne demektir ? İki forvetin de bas bas bağırıyor, çift forvette daha faydalıyız diye.. İçerdeki İBB maçında oynamayacaksın da Berlin Yurdumspor maçında mı çift forvet oynatacaksın takımı ?

Frank Rijkaard ve Galatasaray'a bakalım.. Yani illa bunu yazdırdı bana Daum. Yunanistan'da Arda yedekti, kimi maç Elano yedek, son Kasımpaşa maçında Keita yedekti, Kewell kimi zaman kulübede kalıyor... Galatasaraylı arkadaşlar rotasyon kadrolarının çok iyi olduğunu söylüyorlar, açık söylüyorum Özer Hurmacı, Mehmet Topuz, Deivid, Roberto Carlos, Semih Şentürk, Uğur Boral, Selçuk Şahin, Fabio Bilica, Bekir İrtegün rotasyonu Rijkaard'ın elinde olsaydı ortaya daha iyi malzeme çıkardı, Galatasaray'ın rotasyonundan.

Oynat bir maç Özer'i artık ya. Koy Özer-Emre'yi sağlarına Mehmet'i soluna Uğur ya da Deivid'i.. Alex'i kes Semih-Güiza ile başla. Gökhan'ı bir maç dinlendir mesela, Önder'e sağda şans ver, Bekir-Bilica ile çık stoperde. Ama adam sanki buz kesildi anlamıyor ya. Zaten 17 kere şampiyon olmuşsun, Türkiye'de uç köyde bile senin takımını tutan taraftar var. Neden hala Türkiye ? Yani bizim elde ettiğimiz 17 şampiyonluğun her birinde ki basın haberleri mi fazlaydı yoksa, CL'de Çeyrek Final oynadığımız yılda ki mi ?

Ağa da ben olacağım paşa da ben diyen bir Başkan var. Fakat Daum'a kızdığım noktalar da var fakat, Aragones'in enkaz adamları Kazım-Emre-Güiza'yı tekrar futbola döndürdü vs. 6 da 6 yaptı vs. Fakat artık birazda Edirne dışına bakmak gerekiyor, gerekli. Kazım'ı niye İBB maçındaki o duruma sokuyorsun kardeşim ? Mehmet Topuz oynadığı her maç canını dişine takıyor, bir maç sağa koy onu. Dinlendir Kazım'ı rahatlasın. Bunu yapmak için kahin olmaya gerek yok ki ya da iyi bir futbol profesörü olmaya.

Sonuca gelelim, artık sıkıyorsun Daum. Bir de çıkıp ukalaca konuşuyor.. Aykut'a milletin önünde prim bilmem neyi vermiş felan.. Fazla uçma hacı. Şu dönem artık Avrupa'da Galatasaray'a bakmakla yetineceğiz. Herr Daum oldukça Avrupa haram bize. Türkiye de Türkiye, Türkiye de Türkiye.. Devam Daum öyleyse, devam!

3 yorum:

tamchee dedi ki...

Twente maçında takımın en kötüleri ve de doğal olarak tribünlerin en çok homurdandıkları Guiza-Kazım ikilisiydi, eğer İ.B.B. maçında bu ikisini kulübede oturtup yerlerine M.Topuz-Semih ikilisiyle başlasaydı ve yine de maç 1-0 bitseydi bu kadar eleştirilmezdi Daum..!!
Hem bu iki oyuncuyu da taraftarın tepkisinden korumuş-dinlendirmiş olurdu ama Daum bu, adam taraftarın sevdiği yada kızdığı topçulara karşı inat tutumunu hiç değiştirmiyor..!!

gelipartt dedi ki...

santos, kazım ve güiza savruk topçular.. alex ve cristian da basit oynayan fakat tempo yapamayan adamlar.. deniz veya selçuk bile olsa orta saha hareketlenir. beğenmediğimiz uğur boral bir şeyler dener.. takımın ileriye gidesi yok adeta..
ispanya'nın euro 2008'deki orta sahasını düşünelim. senna tek. önünde iniesta-xavi-silva.. cristian, selçuk veya deniz tek olsa. önlerinde topuz-özer-emre olsa.. soldan santos, sağdan gökhan aksalar.. takım tempoya kavuşur.. o zaman alex'i de kaldırır, güiza-semih ikilisini de.. hem işler iyi gitmediğinde özer ve mehmet kanat oyanayabileceği gibi yedekte de kazım, deivid, uğur, vederson, carlos gibi insanlar yer alır. ama işte daum kafası.. yine bize hüsran, yine bize hasret var!

Adsız dedi ki...

Yaw ne Rijkaard'mış bu be. Rotasyon denen şey bugüne kadar kimsenin aklında yokken adam 3 ayda Türk futbolunun olmazsa olmazı haline getirdi. Tamam güzeldir, doğrudur ama şimdiye kadar kim ne zaman rotasyon yaptı da artık rotasyon yapmayanlar eleştirilir oldu anlamıyorum..