İddaa Tüyoları #1



Çoğumuz iddaa oynuyoruzdur, benim yaşım belki tutmuyor fakat, ülkemizde çoğu şey gibi iddaa sistemi de kuralsız işliyor, önüne gelen giriyor. Ben de bundan sonra Cumartesi Pazar fırsat buldukça iddaa tüyoları ve kuponumu vereceğim. Banko maçlarınız varsa lütfen yorum bölümüne bırakınız, şu sıralar biraz paraya gereksinim duyuyorum.

Sürpriz Kupon

Sampdoria-İnter (1), 3.75: 5 maçta 12 puanları var, İnter'in ise 13. Evlerinde kolay kaybetmiyorlar, sürpriz kupon için denenecek maçlardan bir tanesi.

Antalyaspor-Fenerbahçe (Alt), 2.05: Antalyaspor, her ne kadar galibiyet için geldik dese de, kapanacaklardır. Tek forvet oynayan Fenerbahçe deplasmanda gol bulamıyor. Alt olur, oran gayet cazip.

Valenciennes-Marsilya (2, +1 Valenciennes), 2.55: Handikaplı maçlardan. Risk alınacaksa handikaplı olarak bu maç denenir yüksek oranıyla. Erken gol bulan Marsilya sonrasında zorlanmayacaktır, 2 farklı Marsilya galibiyetini işaretledim.

Gaziantepspor-Ankaragücü (1), 1.80: Yeni transferleriyle gaza basan Antep, Ankaragücünü de devirir.

1'e 35 katı..

4 yorum:

steven_stiffler dedi ki...

Sampdoria tahmini çok iyi.Yalnız diğerleri benim kuponum kadar kötü :)

5te 1 bildim bugün.

Emre dedi ki...

Haklısın steven_stiffler.. Sampdoria da içimde öyle bir his vardı ve oynadım, diğerlerinde gerçekten sınıfta kaldım. Mustafa abi, kulakları çınlasın, 25 yazı üst üste yazıp tutturamamışlığı vardır.. Fakat gördüğüm iyi iddacılardan biridir.. Hangimizin yok ki? :)

lancashire dedi ki...

buraya yazınca tutmuyor emre :)

Emre dedi ki...

Bence de.. :) dünkü kuponun havada tutması gerekti :D