Sorunlu Öğrenci Profili

Siz de bilirsiniz her ortamda her koşulda mutlaka aşırı çalışkan yani "inek"diye tabir edebileceğimiz insanlar vardır. Bunu da bir futbol konusunu irdelemiş gibi irdelememiz lazım önemlidir sonuçta. Neyse bu çalışkan öğrenci topluluğu kendi içinde ikiye ayrılır genel olarak. İlk kısım candır ciğerdir, bunlar problemli değillerdir aksine zekalarınıda kullanan tiplerdir.Herşeyi yapabilirler, kopya çekiyoruz dendiğinde kopya çekerler, sınavda cevapları mesajla atarlar, tuttukları notları paylaşırlar her konuda yardımınıza koşarlar. Clark Kent derim ben bu tip insanlara ve hep winning karaktere sahiptirler ve çalışkanlıklarının ödülünü mutlaka alırlar. Toplumdan kopuk değillerdir toplumun en krem tabakasıdır bana kalırsa bu insanların oluşturduğu tabaka, fesatlık içlerinden bile geçmez yani sınavda ondan kopya çekip onu geçseniz en fazla güler geçer çünkü biliyodur ki asıl bilgi ondadır ve bilgi en büyük erdemdir.

Beni ifrit eden kısma geçecek olursak içine alien kaçmış ineklerden bahsedebiliriz, töbe töbe ya. Kendilerini toplumdan olanca hızla dışlamışlardır, kendi arkadaşları dışında diğer herkes gıcık olduklarını düşünür bunların. Gençliğinde bu tipte öğrenci olan öğretmen tipleri tarafından sonsuz kredileri vardır, istedikleri kadar konuşsunlar derste hoca onlar konuşunca sempatik bulur onları. Gıcıklık hat safhadadır, kopya çekmezler çekeni hocaya söylerler ya da ima ederler. Toplu kaçış girişimlerinde bile sessiz sakin ve derinden tüm sınıf kaçtıktan sonra yerinde otururlar ve hocayla karşılıklı konuşup sınıfı şikayet ederler.

Niye mi yazdım böyle saçma bir yazıyı doldum efendim doldum, geçen gece 3 e kadar uğraştığım sunum projem salak bir inek öğrenci yüzünden 1.olamadı ortalama bazında, toplam puan olarak herkese fark attım ancak dangalak 9 verdiği için ortalama düştü haliyle. Aptal insanlar ya, sahi bu tip aykırılar niye oksijen tüketiyo ki.

1 yorum:

dwayde dedi ki...

Geçen sene mi zehir etmişti ikinci tiptekiler. Bu yıl şansıma sadece 1. tip var çalışkanlardan bizim sınıfta... :D