Sabri Akıllı Ol!!


Dünkü Galatasaray-Beşiktaş maçıdan Sabri ile Holosko arasındaki olay televizyona "Holosko topu tutmuş, Sabri de gelip Holosko'nun elindeki topa sertçe vururak topu almış" görüntü böyle yansıtıldı. Biz asıl olayı yazalım. O topa vurmadan önce Sabri'nin iki tane hareketi oldu. İlki Holosko'nun suratına attığı tokat daha doğrusu suratını itti diğeri de elini havaya kaldırdı yumruğunu sıktı ve en sonunda yumruğu indirdi. Lig Tv kameraları ise "Sabri gelip Holosko'nun elindeki topa vuruyor" bunu gösteriyorlar. Hani bu olaydan öncesi? Sadece olay bu olsa 4. hakem niye sahanın içine girsin? Eh maçın hakemi Mustafa Kamil Abitoğlu sen görmediysen niye gidip sormazsın 4. hakeme niye sahaya girdin diye? Doğru ya sorsa bile Sabri'nin bir sarı kartı var, ikinci sarı karttan oyun dışı kalabilir. Bugüne kadar tarafsız olmaya çalıştım ama bu kadarda olmaz. Galatasaray saygı duyduğum bir takımdır. Galatasaraylı çok arkadaşım vardır. Kime söylemez yalan söyleme lan böyle bir şey olmadı diyor. Bende ekşi sözlüğü aç oku dedim, o kadar insan yalan mı yazacak dedim. Video bakındımda bulamadım fazla araştıracakta zamanım olmadı. Yorum bölümüne olayla ilgili videonun linkini bırakabilecek arkadaşa şimdiden teşekkürler. Hangisine desem ayrıca Sabri camiamıza yakışan bir oyuncu değil diyorlar. Bu adamı bu takımda tutmanın esprisi nedir o zaman. Ayrıca Emre Aşık'ı da maç boyunca oyunda tutmak için elinden geleni yaptı Mustafa Kamil Abitoğlu. Yusuf'un net penaltısını vermedi bi de üstüne sarı kart çıkardı. İbrahim Üzülmez ceza sahası içinde kendi mücadelesine penaltı değil demiş ben onu halen Kewell'dan yediği omuzun sarsıntısında kaldığını düşünüyorum. Öyle bir omuz omuza olamaz ya. Hakem Ernst'ı atmadı. İlk sarı kartın ne kadar ucuz verdiğinin farkına varmadığı için atmadı. Gökhan Zan'ın ceza sahası içindeki Sivok ile olan olayı penaltıydı ama hakem ondan önce faulu vermedi.

11 yorum:

lancashire dedi ki...

maçı izlerken bizde yusuf yere düştüğünde penaltı diye ayağa fırladık hakem üstüne sarı kart gösterince içip gelmiş lan bu dedik. banada msnden bir arkadaş söyledi böyle bir olay oldu hatta link attı ekşi sözlükten bende okudum.sabri zaten çirkefin allahı.burada sarı kart göstermemesini bende 2. sarı karttan atmak istememesine bağlıyorum.yoksa 4.hakem olayı görmüş,sahaya fırlamış.ortada atılan bir yumruk var.yazık vallahi.

Adsız dedi ki...

ah sabri sen onu pascal'a yapacaktın -ki bence yemezdi- simdi helvanı yiyor olacaktık.

Gencay dedi ki...

Pozisyonlara,hakemin dangalaklıklarına hiç girmeyeceğim,gerçi sabri hakkındada,pompy'nin bahsettiği yusuf'un penaltı pozisyonunda hakem yusuf'a sarı kartı göstermeye giderkenki yaptığı itirazı gördükten sonra ne diyebilirim ki zaten?oğlum adam yusufa sarı veriyor transa geçmişsin itiraz ediyorsun:)sabri versus üzülmez...neden bu maçı izlediysem bir Adana Demirsporlu olarak.Kendime kızıyorum :)

Gencay dedi ki...

ilk cümlem bayağı bir düşük,komplike olmuş,kusura bakmayın.sabri deyince böyle oluyor bu bünye:)

Ömer dedi ki...

Sabri topluca anasina kufredilmesinden zevk alan biri sanirim. Baska bir aciklamasi yok bence bunun.

Tum Kapali ustune cullandiginda, anasina kufrettiginde bir rahatlama hissetmistir artik. Gerizekali..

Burak Eren dedi ki...

Herşeye katılırım İbrahim Üzülmez'in pozisyonu penaltı değilki İbo kendide dedi penaltı olmadığını. Kontrolsüz içeri giriyor en ufak harekette yeri öpüyor. Galatasaray maç boyu iyi oynadı, güzel oynadı futbol bu olmadı. Çok mu üzüldüm hayır Beşiktaş'ın şampiyon olmasını Beşiktaşlılardan çok istiyorum. Maç derbiye yakıştı olay yok, birşey yok. Dostça ayrılıklar, kutlamalar.

felix mourinho dedi ki...

sabri'yi bir futbol figürü olarak gram sevmem. ama bazı beşiktaş taraftarlarının sabri böyle sabri şöyle diyerek peşinden nouma olsa, ilhan olsa, zago olsa demeleri beni şaşırtıyor. sabri'nin hareketlerine kızıp, nouma örneği vermek nedir?

Forever Besiktas dedi ki...

Sabri gereksiz bir şekilde oyunu geriyor ..

Gerekli cezxayı bence almalı ..

Çünkü pozisyonda 4. hakem olaya müdahale etmek için sahaya atlıyor ve bunu 4. hakem görüyorsa Gözlemcilerin hayli hayli görmesi gerekiyor diye düşünüyorum ..

Onun için bunu her maçta yapan birisine gerekli ceza verilmelidir ..

Yenilmek zoruna gidiyorsa bırakıcak futbolu playstation takılıcak ..

Adsız dedi ki...

ben anıl üşendim şimdi girmeye üyeliğe,sabri için ne söylense azdır,gidecek olsa galatasaray taraftarı para bile toplar arasında o derece yani.bak gene sinirlerim zıpladı kötü topçudur kısacası kötü.

Emre dedi ki...

hiç uzağa gitmeyelim.. emre ile yaşadıkları..

CaRtMaNtR dedi ki...

Sabri denen mahlukatı kendi takımımın altyapısından yetişmiş olmasına rağmen hiç sevmem. Ha zaten bu sene sağ beke ondan önce kim geçse kafası gözü yarılmasa formada bulamazdı ya orasıda takımın şanssızlığı.