Selamlar Amerikan Güreşi Severler


Ve evet...Amerikan Güreşi bileniniz vardır. Bilmeyeniniz vardır. Bende Amerikan Güreşi ile ilgili bilgiler yazılar yazacağım. Ki bizim ülkemiz de az bilinen bir spor dalını güzel şekilde sizlere bigli şekilde vermek. 5 Sene oldu sanırım bu spor ile ilgileneli ki bu spor için geceleri uykumdan olup kalkıp şov takip ederdim. Maskat'ımız bu spor'u sizleye yaymak ve daha çok fanlar oluşturmak eminim ki keyifle yazılarımı okuyacaksınız. Okuduğunuz da birşey anlamadım da diyebilirsiniz. Çünkü ilk kez isimler duyacaksınız üstüne varırsanız vay be diyip bu spor dan zevk alacağınıza inaniyorsanız beni bulun...

Bulmak isteyenler bu adres den ulaşabilirler: wwe_sd@hotmail.com

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Lise yıllarımdan beri zevkle izlediğim bir organizasyondur. zamanında hulk hogan, kinglerin, diamond ların olduğu o ringde şu anki favorim batista ve bu konuyu kendi bloguma taşıdığımda fazla bir tepki göremediğim için vazgeçmiştim yazmaktan. Şu an benim ilgi alanımla buluşan bir insanı görmek gerçekten çok güzel. Amerikan güreşi ile ilgili yazılarını takip etmekten zevk duyacağım.

Othello dedi ki...

Sporda bir musabaka ruhu vardir. Amerikan guresine tiyatro demek daha dogru olur.