Galatasaray'ın Muhtemel Hoca Adayları


Şimdi baştan söyliyeyim futboldan çok anlamam ,daha çok gereksiz şeyler konusunda uzmanlaşmışımdır fakat bende birkaç bişey söylemek istedim. Öncelikle Bülent ile kesinlikle devam edilmeyecek burası çok açık, ben dahil çoğu kişi onu takımda görmek istemiyor. O halde onu geçtik öncelikle kendisine yolun açık olsun demek istiyorum her ne kadar büyük kaptan da olsa, Uefa finalinde çıkık kolla da oynasa; bazı şeyler için sadece Hasan Şaş yetmiyormuş. Hasan demişken bence seneye mutlaka teknik kadro içinde yer almalı, geçen seneki şampiyonlukta verdiği demeçlerin birinde taktik veren isimlerden biri olduğunu söylemişti. Kanı kaynıyor bu çocuğun ya Yılmaz Vural olur ya yeni Bülent Uygun olur orasını kestirmek güç.

İsim söylemicem şu ya da bu diye fakat yeni gelecek olan teknik adam enkaza benzer bişey teslim alacak orası kesin. Nondasından Yaserine tamamen bir enkaza döndü şu güzelim parıl parıl parlayan takım, neyse Gerets sonrasıda böyle enkazdı 1 senede parlamıştı kadro yine yaparız yeterki kalitesi, deneyimi, bilgisiyle bizi taşıyabilecek bi hoca gelsin.
Benim gönlümde yatan aslanı soracak olursanız Schuster gelsin der köşeme geçerim.

3 yorum:

Taylan Özgür Topçuoğlu dedi ki...

rjikkard :D

Serkan dedi ki...

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=609757&idseccio_PK=849

içine doğmuş sanırım:)

Adsız dedi ki...

Schuster'i T.S.L kesmez. Bundan eminim. Böyle dünyaca ünlü kulüpleri yönetmiş ve sadece o kulüplerde başarılı olmuş t.d.'ler gömleği küçük olan kulüplere mecbur kaldıklarında geldikleri takımı küçük görüyorlar ve takımın potansiyelini büyüklüğünü anlayamıyorlar. Örnek Del Bosque, örnek Dede Aragones. O yüzden ben Schuster'e küllim karşıyım. Ottmar Hitzfeld adını duydum. Açıkçası ismi bile heyecan bastırdı içime. Ama gelmez. Bize saldırgan, futbolcunun hem seveceği hem de saygı duyacağı bir t.d. lazım. Hırvatistan T.d. Bilic tarzı olabilir mesela.
Saygılar