Almadan Gelmeyin


Tahmin edemiyorum maç sonucunu, gidişatını falan. Nefesleri tuttuk maç saatini bekliyoruz. Bu sene iki kere karışılaştık Fenerbahçe ile ikisinde de hüsran ile döndük. Hele ki son maçta büyük bir avantajı tepmiştik ama tekrar şampiyonluk için çok büyük bir avantaj yakaladık. Beşiktaş cephesinde durumlar iyi. Motivasyon en tepede. Fenerbahçe'nin işi biraz daha zor. 26 senedir kazanılamayan bi kupa. 2 hafta önceki derbide bu durumda Beşiktaş vardı stres, 5 senedir kazanılamayan kupa. Bu maçtada Fenerbahçe'nin üstünde ağır bir yük var. Bu bizim için bir avantaj yoksa Fenerbahçe'nin ölüsünün bile bizi yeneceğini gördük en son maçta. Fazla yazacak bi şeyde yok. Ben Beşiktaş'ın avantajlı olduğunu düşünüyorum ve kadroları vererek maça kaçıyorum.

Fenerbahçe:
Volkan Babacan, Gökhan Gönül, Lugano, Roberto Carlos, Ali Bilgin, Uğur Boral, Selçuk, Emre, Deivid, Alex, Güiza


Beşiktaş: Hakan Arıkan, Gökhan Zan, Sivok, İbrahim Toraman, Ekrem Dağ, Fabian Ernst, Cisse, Tello, Yusuf Şimşek, Filip Holosko, Bobo

Edit: Rüştü kadrodan çıkarılmış.

2 yorum:

kaptan dedi ki...

semih neden yok acaba? sasırdım. genel olarak ilk yarı fenerbahce üstünlüğü vardı. almadan gelme beşiktaş. son olarak hoşgeldin tekrardan mustafa

10 dedi ki...

ernst ve yusuf büyük oyuncu. bobo ile holosko da muhtesem winner :)