Derbideki Kozumuz: Bobo


Nerde okusam hep Bobo haberini görüyorum. Benim gördüğüm hatta bildiğim Bobo'nun yedek soyunacağı. Bir takımın derbide en büyük koz olarak gördüğü adam ne diye yedek başlar onuda anlamış değilim. Maç yarın, yarına kadar işler değişirse bilmem ama Mustafa Denizli'nin ileride tek forvet Holosko ile başlayacağı gelen haberler arasında. Eğer bu derbide tek forvet başlıyacaksa Bobo ile başlasın. Benim kanaatim çift forvet. Holosko ile Bobo. Fenerbahçe'nin tandemde Can ve Yasin oynayacak Bobo araya kaçışları ile çok etkili olur bu maçta. Holosko'da itici bir güç zaten. Erken goller ile maçı koparma şansımız yüksek olur ama bu sezon genelde hep ikinci yarıda açılıyoruz bu bi gerçek.

Orta sahada Delgado-Ernst-Cisse-Tello ile başlayacakmışız. Delgado pres yapmayan adam. Tello koşan adam. Bütün yük yine Cisse-Ernst'te olacak. Aslında orta sahayı kalabalık tutsak daha iyi olabilir ya da Ernst'un yanına Sivok'ı koymak daha mantıklı. Sivok, Cisse'den kat kat daha iyi işler yapar orta sahada. Bu Delgado efendi bari bu maçta bi şeyler yapsın. Yusuf ile de başlanabilir ama Mustafa Denizli o riske girmez ikinci yarıda alır Yusuf'u. Bana göre Delgado-Yusuf ikilisi ile başlamak hata olur. İkiside ağır oyuncu. Bu maçta daha çok bize koşan adam lazım. Zaten ikiside aynı anda 90 dakika beraber zor oynarlar, paylaşım yapamazlar bi türlü.

Defansa gelirsek sağda İbrahim Toraman ortada Gökhan-Sivok solda Ekrem ile başlanması bekleniyor. Böyle bir defans kurgusu ile başlarsak maçı kafandan kaybederiz. Semih'te dönecekken bu maçta. Ekrem'in hem sağ hem sol hatta her yerde oynaması büyük avantajda son haftalarda form grafiği tavan yapmış bir İbrahim Üzülmez ile solda başlamassak ayıp olur. Sağa Ekrem'i çekmek en mantıklısı. Ortada da İbrahim Toroman-Gökhan ile başlasak çok iyi olur.

Başta Bobo hakkında yazacaktım sadece, genel bi değerlendirmeyi aradan çıkarıveriyim dedim. Son olarak derbideki tek ve en büyük eksiğimiz Nobre. Çift forvet başlamayacağımıza göre şöyle bi kadro düşünüyorum;

ilk 11'im: Rüştü-Ekrem-Gökhan-İ.Toraman-İ.Üzülmez-Ernst-Sivok-Holosko-Tello-Delgado-Bobo

0 yorum: