Popçu(!) Murat


Evet son zamanlarda en sevmediğim tiksindiğim şarkı Murat Dalkılıç'ın söylediği kasaba şarkısıdır, ne hikmetse hiç sevmedim bu adamı da şarkısını da. Yanına da Murat Boz'u almış sanki Sezen Aksu ile düet yapıyor bi havalar bi şey. Bu kadar kasıntı bi adam görmedim ben hayatımda, nerede görsem kanalı değiştiriyorum hemen. Bu ve bunun benzeri popçular tamamen Hadise'ye,Bengü'ye yapımcılar tarafından verilmiş birer cevaptır bence. Tek amaçları önce bayan seyirci gelsin, sonra paralar gelsin zengin olalımdır.

Gelinen son nokta ise afedersiniz 21 yaşında bi kızın sabahın 8:15'inde İzmir bornova metro da afişini görünce dalkılıııııç diye bağırmasıdır ,ulen biz hadise posteri görsek hadiseee desek toplum tarafından yaftalanırız"abazaya bak, kıronun önde gideni, bilmemne falan" kız postere böyle yaptı konserde kimbilir neler yapar. Bu arada konserde kendini yırtan kız tipini merak ediyordum sayesinde öğrenmiş oldum, demek ki onlar paralı değilmiş, bilhakis candan destekleyen insanlarmış(!).

0 yorum: