Thunder 102-74 Magic



Her ne kadar 3 tane ilk beş oyuncusu cezalı ya da sakat olsa da, Dwight Howard'ın zayıf bile denilemeyecek pota altımızı sirk alanına çevireceğini; diğer parçalarında işleyerek Magic'in rahat galibiyet alacağını düşünüyordum maç öncesi. Fakat bizim takım beni feci halde yanılttı; Magic'e 28 sayı fark attı. Sirk alanına çevirir dediğim Howard, standartlarının altında kaldı: 20 sayı 7 ribaund.

Magic'in şutu girmeyince kendi kendilerini infilak ediyorlar. Son maçların sıcak elli şutorü J.J Redick 0-6, yine bir şut tehdidi Matt Barnes 0-4 üçlük ile oynamışlar. Magic toplam olarak 3-16 üçlük atınca, skor kaçınılmaz demek istemiyorum, çünkü Thunder takım olarak harikaydı. Rockets maçında 35 atan Westbrook bugünde 17 sayı 10 asist yaptı. Lakers maçında yazmıştım; Sefolosha'ya ısınıyorum diye. 13 sayı 10 ribaund 2 top çalma 1 blok ile İsviçreli formunu sürdürdü.

Sixers Dalembert'i elden çıkartmak istiyormuş; aklıma Thunder geldi fakat kontrat hem 2 yıllık hemde baya yüklü. Dalembert sorun adamdır, 2 yıl için 25 vermek biraz saçma geliyor bana. Yine de Krstic'in biraz daha sert oynaması gerek. Thomas yine benchten gelerek gerekli sertlik katkısını getirmiş. Durant 28 sayı 4 ribaund 5 asist 3 top çalma ile çok yönlü oynamış. Harden 5 sayı 5 ribaund 4 asist.. O da olacak zamanla; iyi gidiyoruz.

0 yorum: