Mustafa Sarp



Çeşitli yorumlar var bloglarda. İBB maçının son saniyeleriyle alakalı olarak. Mustafa Sarp formasını yırttı vs. Bazı gazetelerde yukarıdaki resme benzer şeyler çıktı, bazıları yazmadı ve daha bir çok şey. Ben olaya şöyle bir yorum farkı getirmek istiyorum. Bir takımın bana göre en önemli şeyi formasıdır; arma ve bayrak kadar değerlidir. Hatta daha değerlidir kulüplerde bence. Çünkü o formada insanın teri vardır, emeği vardır. Bir oyuncunun formasını yırtması demek bana göre onu sıradan basit bir bez parçası olarak görmek demektir; ki bu da bir gaflettir. Tabii ki oyuncunun o sinirle bunu yapmasını doğal olarak söyleyenler olacaktır, ama illa o formayı baştan aşağı yırtmasına da gerek yok.

2 yorum:

Schumy dedi ki...

Doğru ben olsam hakemin ağzını yırtardım forma yerine.

Arkhe dedi ki...

Zamanında Fenerbahçeli Bahtiyar Yorulmaz da aynı şeyi yapmış.. Sonra da ne sebeple olursa olsun formanın yırtılması kabul edilemez diyerek kadro dışı kalmış.. Fenerbahçe taraftarından da büyük tepki almış.. Bir daha da Fenerbahçe'de dikiş tutturamamış ve en sonunda gönderilmiş..