Carlos Giderken#1



Acısıyla tatlısıyla ve daha bir çok şeyi geride kaldı artık. Fenerbahçe dünyanın gelmiş geçmiş en iyi sol bekine çubukluyu giydirdi, yaşı öyle ya da böyle. İlk duyduğunda büyük bir camianın başkanı: 'Carlos mu? Ha ha. Formasını bile alamazlar.' tarzı açıklamalar yapsa da Fenerbahçe ve Roberto Carlos adının birlikte anılıyor oluşu bile Türk Futbolu büyük kazançtı. Nitekim Cassio Lincoln, Elano, Andre Clarindo Dos Santos gibi yıldızlar buraya gelebiliyorsa, bunun yegane sebeplerinden biri Fenerbahçe; özelinde Roberto Carlos, Ariel Ortega, Nicolas Anelka gibi yıldızlardır.

Roberto Carlos'suz Fenerbahçe'de çoğu oyuncunun pozisyonunun değişeceği aşikar. Daum en basitinden Andre Santos'u sol beke çekmekle başlamalı işe. Devamında ara transfer dönemi çok iyi değerlendirilmeli ve takıma bir sol açık katılmalı. Vederson ya da Uğur'la yürümez bu iş. Yerli piyasından İbrahim Akın ismini söylemiştim, kendisi Fenerbahçe'ye de gelebilirim tarzı açıklamalar yapmıştı. En azından değerlendirilmesi çok şukela hareket olur; tabi azı dişlerinde öğütülmeyecekse.

Onun yanı sıra yabancı piyasasından Ricardo Quaresma olabilir. Tabi ki onun gelişi çok çok zor, sonuçta mutlaka peşinde La Liga, EPL, Serie-A'dan büyük takımlar olacaktır. Ve son alternatif, maalesef Tuncay Şanlı. Aziz Yıldırım ve transfer komitesi eğer mal değilse, Tuncay'ı Stoke City'den Fenerbahçe'ye getirmez. Tuncay'ın bana göre bu saatten sonra tek bir dönüş yolu var, o da kiralık olarak. Yani bedelsiz. Niye bedelsiz? E sorarım size, siz bedavaya verdiğiniz bir şeyi tekrar para ödeyerek alır mısınız?

3 yorum:

Cemil dedi ki...

yegane sebebi fenerbahçe mi saydığın isimlerin gelmesinin? vay anam vay. diğer kulüpleri bi çırpıda silip atmak bu kadar kolay mı yahu? roberto carlos ense vakti gelince katar yerine fenerbahçe'yi seçti diye geldi yani türkiye'ye elanolar andre santoslar. madem o kadar basit bu işler poulsen neden 3 haftalık uğraşa rağmen, ömrü boyunca kazanamayacağı paralar teklif edilmesine rağmen türk futbolunun yegane kurtarıcısı fenerbahçe formasını giymeyi reddetti?

bu adamı bu kadar büyüttüğünüz için üç senedir fenerbahçe bu durumda biraz da. milyonlarca euro, sıfır kupa. dayak atılarak yollanan ortega da yabancıların türkiyeyi seçmesinde bi nedense pes valla. biraz gerçekçi olun, şu kibir illetinden kurtulun yahu.

YosemiteMinersInn dedi ki...

oldu baska istegin

Cemil dedi ki...

evet.