Gaziantep B.B 1-2 Bucaspor



GASKİ tesisleri her ne kadar Gaziantep'in biraz dışında kalsa da, bu maça gidelim dedik babamla. Yarın da Antalya maçı var nasıl olsa. Rakip Bucaspor. Gaziantep B.B yıllardır olduğu gibi küme düşme hattının hemen üzerinde. Buca ise 2. haftadan beri deplasmanda kazanamıyor. Çok zevkli maç oldu. Özellikle Mehmet Batdal inanılmaz bir futbol sergiledi, inanılmaz. Hani Zlatan'ı izliyordum, öylesine bir tat bıraktı. Top kontrolü, dribbling yeteneği gerçekten muazzam. Üstelik her Türk oyuncusuna nasip olmayan bir yeteneği daha var; Amerikan tabiriyle Leadership.

Gerçekten düşündüğümde bu çocuk 4 büyüklerin istediği kadar varmış kanısına vardım. Fenerbahçe'de en azından sırıtmayacağı kanaatindeyim. Bu fizikte, bu sizede bu kadar ilginç işler yapan oyuncu olarak bir tek Zlatan İbrahimoviç geliyor aklıma. Gerisini siz düşünün.

2 yorum:

Ozan dedi ki...

"sizede" kelimesini çözemedim. yani çözdüm de bi anlam veremedim

Emre dedi ki...

Amerikan tabiriyle Sayz demek.. Fiziğin bir başka anlamı..