Ufak Ahmet Çakar


Hahahahaha gördüğüm en bomba laflardan biri, hahahaha hala gülüyorum. Türkiye'de futbolun ne derece yere düştüğünün, Mehmet Topuz transferiyle birlikte en büyük kanıtlarından biri. Hayır diyorum Rijkaard bu programı izleseydi imza atmadan önce yine imzalarmıydı. Olacak iş değil ya, koskoca Beşiktaş başkanı ile spor yorumcusu(!) Ahmet Çakar sanki mahalle kahvesindeymiş gibi tartışıyor birbirlerine laf çarpıtıyorlar. Ulen başkansın sen başkan, mahalle kavgalarında söylenecek söz olan hatta ilkokul esprisi olan küçük bilmem kim sözünü nasıl söyleyebiliyorsun.

Mustafa kusura bakmasın ama eleştiricem hemde çok, siz büyük camiasınız di mi? 4 büyükten birisiniz ve hala şu tüpçüye katlanıyosunuz, niye katlanıyorsunuz üstelik borçlar yüzünden.B ırakın alsın parasını gitsin, o borcu ödemek o kadar mı zor, o kadar mı imkansız? Adamın yaptığı 4 tane iyi iş yok ki her yönüyle, Mustafa Denizli hamlesi bile Ertuğrul'un arkasından yapılmıştı onun bile iyi olup olmadığı tartışılır. Abramovich gibi sömürüyo klübü ey Beşiktaşlılar bu adam, sırtınızdan reklam yapıyo.

Düşünelim şimdi Aziz Yıldırım da bağlanıp efelik yapabilir ama asla böyle düşük bir söz söylemez ya da Özhan Canaydın'ı bu gibi bir diyalogda görebilirmiydik, Faruk Süren başkanı ya da. Sen koskocaman Beşiktaş başkanısın ve o koltukta bir zamanlar Süleyman Seba gibi birinin oturduğunu unutmayacaksın, ona göre söyleyeceksin sözünü, ona göre atacaksın her adımını. Baba Hakkı'nın ter döktüğü takımda başkanlık yapıyorsun ey Demirören, o Baba Hakkı ki ıslıklandığı bir maçın ardından "Bu formayı bana taraftar giydirdi. Şimdi onlar isteyince de çıkarırım" diyebilen bir insan, düşün yani Beşiktaş'ın taraftar klübü olduğunu.

Beşiktaş'a tutmamamıza rağmen niye sempati duyarız, Avrupa'da destekleriz, biz şampiyon olamazsak onlar olsun deriz, işte bu duruştan dolayıdır, Beşiktaşlılık duruşu. Delikanlı gibi, mert hakkını yedirmeyen ama her zaman sonsuz saygılıdır gerçek Beşiktaşlılar.

Alıp gitsin artık parasını, emin olun doğru planlamayla 2-3 senede o borcu kapatıp kara bile geçersiniz üstelik Batuhan gibi alt yapıdaki Muhammed gibi oyuncularla yükselirsiniz daha da yeter ki kararlı olun, bu şampiyonluk gözünüzü kapatmasın görün gözünüzün önündeki gerçeği.

Diyalog da tam olarak şu şekilde:

Yıldırım D: Çakar gibi kişilerden dolayı Türk futbolu değer kaybediyor.
Ahmet Çakar: Doğru doğru,bende o zaman paf oyuncusuyla çıkarım sahaya, sayın Demirören.
Yıldırım D: Sen ufak ahmet çakarla çık, terbiyesizce konuşma, sen beşiktaş klübü başkanıyla konuşuyosun...

1 yorum:

dwayde dedi ki...

Beşiktaşlıların bu posta edecek hiçbir lafı olamaz ki zaten. Emin olun benim Yılıdırım Demirören'e karşı olan tiksintim başka takım taraftarlarının dalgalarını 10'a 15'e katlar...