Kocealispor 2-3 Fenerbahçe


Resimdeki adam yani nam-ı değer "Nöbetçi Golcü" kurtardı yine takımını. Bu deplasmandan bi 3 puan alınmasaydı Fenerbahçe kesin karışırdı. Aziz Yıldırım'ın da uzun zaman sonra yüzü gülmüştür. Aragones devre arasında kız gibi oynuyorsunuz demiş takıma. Oyuncularda bu lafı yediremeyip galip gelmiş diyor basın. Güiza'nın golündeki pası galiba Semih atmıştı, o nasıl bi pas be kardeşim öyle. Pastan önce adamı geçişi daha da harikaydı. Sağından attı solundan geçti bea. Galiba bu golde Jesterovic'e faul vardı atak başlamadan önce. Adamı engelliyor, gitmesine izin vermiyor. Uğur Boral'ın golü çok şıktı. Sol ayağı ile çatala taktı topu. Semih golünü Almanya maçındaki atttığı golüne benzetmiş. Ama bu sefer kazandı takımı. Güiza da maçtan sonra Semih beni çok rahatlatıyor demiş. Haklıda adam. Semih'in yokluğunda ne hallere düşmüştü Gol kralı. Semih geliyor top alıyor, top dağıtıyor. Tabi senin işine gelecek.

Yinede takım oyun anlamından fazla ümit vermedi. Arsenal geliyormuş yarın, Salı günüde maç var. Bakalım neler olacak. İçerde yenemezse deplasmanda hiç şans vermiyorum. Arsenal maçı öncesi sağ bek ve kanat çökmüş durumda. Gökhan Gönül sakat diye oynamadı Kocealispor maçında. Yerine Önder Turacı oynadı. O da ilk yarının bitimine az kala sakatlandı ve çıktı. Yerini Ali Bilgin'e bıraktı. Önder ve Gökhan'ın Arsenal maçına yetişmesi zormuş. Eğer Gökhan sakat sakat oynarsa kariyeri gider, geçen seneden biliyoruz çünkü. Ali Bilgin'de ilk defa sağ bek oynuyor, yer tutma bilgisi falan zayıf. Buradan iyi ekmek çıkarır Arsenal. Kazım'da sakatlanmıştı maç içinde. 55. dakikada yerini Gürhan'a bıraktı. Bakalım Arsenal maçına yetişir mi? Pek umutlu değilmiş doktorlar. Alex'de bugün çok kötüydü. Kaptan bir an önce kendini toplasa iyi olacak. Bi de o kadar kişinin sakatlığında bu adam ne diye Tümer'in 18 için almaz anlamadım. Deivid'de çabuk dönecem diye ayağına çok yüklenmiş, dönüşü 1 ay daha sarkmış.

Fenerbahçe şöyle bir 11 ile çıksa Arsenal maçına iyi olur;
Volkan Demirel
Ali Bilgin
Edu
Lugano
R.Carlos
Gürhan
Selçuk
Uğur Boral
Alex
Güiza
Semih

1 yorum:

bellamy dedi ki...

volka-ali-edu-lugano-carlos-kazım(tümer)-alex-selçuk-uğur-semih-güiza