Hakan Arıkan


Hakan Arıkan hakkında da bir şeyler yazalım. 2 sene önce Beşiktaş'a gelmeden önce Ankaraspor kalesini koruyordu ve herkesin beğenisini toplamıştı o sene. Zaten sene sonunda Beşiktaş'ta hemen kendisini kaptı. Rüştü'ye iyi yedek olur demiştim. Hatta kesti bile. Ama o Liverpool maçından sonraki düşüşü içler acısı. Ben birazda durumunu şansızlığa bağlıyorum. 84 numaranın uğursuzluğuda var. Ankaraspor zamanındayken üç büyüklerden biri galiba Galatasaray olacak penaltısını kurtarıp gündeme gelmişti. Daha sonralarıda penaltı kurtarışıyla gündeme geldi. Yanılmıyorsam Galatasaray maçından hemen sonraki maçtada penaltı kurtarmıştı. Neyse işte Beşiktaş'a geldi kariyerini bitirdi. Şimdilik öyle görünüyor. Şansda verildi yeteri kadar ama bir türlü kullanamadı aynı Burak Yılmaz'da olduğu gibi. Bir an önce toparlansa fena olmaz. Rüştü sakatlamdığında hep abo kaleye Hakan geçecek demiyelim. Dünkü yediği goller neydi öyle. Mal mal topa bakıyor resmen. Bi hamle yapsan hiç yoktan gayret ediyor denilir ama o da yok. O Jaja'nın attığı ilk gole bi şey demem. Öyle bir gol yok yani. Ya diğerleri? Hakan Arıkan'ın durumunu masaya yatıralım. Hadi bakalım yorum bölümü sizi bekliyor.

5 yorum:

zlatan dedi ki...

bende hakan arıkan'da ki bu düşüşü hayretle izliyorum.

Adsız dedi ki...

önceden de demiştim şimdi de diyorum. hakan arıkan allah belanı versin.

Sheed dedi ki...

fundamental eksikleri var ama bende durum ters cereyan ediyor.. rüştü sakatlanınca "oba kaleye hakan geçecek" diyorum.. bi düşüş olduğu ortada, ama liverpool maçından sonra bugün savunma oyuncularını aslanlara atan ertuğrul aynısını hakan'a yapmamış olsa, arkasında dursa gayet de sağlam bi kaleci kazanmış olurduk.. şu psikolojik durumuyla zor tabi artık.. dördüncü gol dışındaki goller için suçlamak insafsızlık olur bence.. bi de hakan'a gelene kadar....

bellamy dedi ki...

o baktığı 3. gol neydi? 1. ve 2. yi bi şey denmez. heleki 1. yi oyunlarda bile atamazsın o derece yani :D

Adsız dedi ki...

dördüncü gol dışında hiçbir şey yapamazdı.

o kadar sorun varken hakan'a sövenin aklından şüphe ederim.