Abdülkadir Kayalı ve Gökhan Emreciksin


Anca kendimi toparladım, yazılılardan kafayı kaldırdım ve tekrar geri döndüm :) Yapılan transferler ve dedikodular hakkında yazmaya başlıyorum. Ahanda başlangıç Fenerbahçe ile. Abdülkadir ve Gökhan ile 4,5 senelik anlaştılar ve imzalarda atıldı. Gökhan zaten bu senenin en dikkat çeken oyuncusuydu. Abdülkadir'i pek izleyemedim ama hakkında hep olumlu şeyler duydum. Yaşı daha 18, pırıl pırıl bir genç. Milli takımda oynadığı zamanlardaki gösterdiği performans herkesi büyülemiş. İngiliz takımlarının bile gündemine girmiş. Ümit Milli ve U18'nin kaptanlığını yapmış bir oyuncu. Gelecekte Fenerbahçe kaptanlığı yapmasını umanlar çoğunlukta.

Abdülkadir Fener'in yarayan kanası olan ön libero mevkisi için aranan kan olabilir. Hadi hayırlısı. Kazım ya da Deivid'i yedekleyecek iyide bir sağ açık aldılar. Burada da patlama yaparsa ilk 11'e kadar gelebilir. Gerçi aklıma şimdi büyük kulüplerde sönen oyuncular geldi.

0 yorum: