Derbinin Faturası

Bir derbinin daha faturası ağır oldu. Derbi maçların, sadece futbol maçı olmadığını anlamıştık zaten. Ali Sami Yen'de yapılan pisliklere, Saraçoğlu da bu maçla birlikte katılmaya başladı; cezası da 2 maç oldu. Ne kadar Fenerbahçeli olduğumu biliyorsunuz, fakat bu ceza çok iyi oldu. Hiç değilse hakemin kafasını yaran taraftar 2 maç da olsa izleyemeyecek. Kurunun yanında yaş ta yandı fakat bu ceza olumlu.



Fabio Bilica, 3 Maç: Bana biraz ağır geldi. Zaten itiraza gidiyor Fenerbahçe Hukuk Kurulu. Tokattır sonuçta, başka açıklaması yok fakat 2 maçla yırtabilirdi Bilica. Nitekimde öyle olacak gibi. Fenerbahçe'nin Beşiktaş maçında kesin olarak yok, bu Kara Kartallar iyi haber mi kötü haber mi bilmiyorum fakat kendi açımdan şu an form durumları karşılaştırılığında Bilica, Önder'den kat ve kat önde.



Kader Keita, 2 Maç: Aslında 3 maç fakat Buca maçı geçtiği için 2 maç oluyor. Yumruğa 2, arkadan tokata 3. Çok güzel..

9 yorum:

kaan dedi ki...

Buca maçı maç değil mi?

Keita 3 maç ceza almıştır.

Çirkefliğinizi her yerde göstermeyin.

Adsız dedi ki...

arkadaşım haberleri yazarken biraz tarafsız olursan ozaman sana gerçek bir taraftar diyebiliriz bilgine :)

ubs17 dedi ki...

Çelme Faul arkadan, çelme Sarı kart ona bakarsan.

Mantığı anlamadım ben. Ayrıca Türkiye kupasına denk geliyor diye iki maç mı saylıyor.

utanmasanız Beşiktaş maçını iki sayıp ona da itiraz edeceksiniz.

mistery dedi ki...

Bence federasyon tarafli davranmistir. Cezalar oldukca hafif.
Son ASY derbisinde kimse yaralanmamasina ragmen 5 mac ceza almisitik. Fenere en az 5 dogrusu ise abartisiz söyluyorum ASY derbisinin 2 kati olmaliydi.
Bilica 3 mac cok yerinde bir karar, Keitada öyle. Arda ve Baronide ceza almaliydi onlara niye ceza gelmedigini anlamiyorum.
Yazik, Fenerbahce buyuk bir takim ve federasyon tarafindan korunmaya ihtiyaci yoktur.

TA dedi ki...

tokat mı ? ilginç.bana tokat gibi gelmedi.bilica olayların dışındayken tahrik yokken gelip yumruk atıyor.keitada azçok tahrik maç.maç içinde adrenalin var.bilica yı ne tahrik etti de yumruk vurmaya çalıştı?
2 maç ceza ise tam anlamıyla eyyam.şampiyonlar liginde messi nin yada başka bir oyuncunun biryerlerine birşeyler attığın zaman hakemin kafasını yardığın zaman 2 maç mı ceza verir uefa.burası türkiye.cezalar caydırıcı değil maalesef.ama aynı taraftar bir şampiyonlar liginde o şişeleri atamıyor.mum gibi oluyor değilmi?çünkü cezalar caydırıcı!!! fener türkiyede olduğuna dua etsin.yoksa avrupa olsa 5 maçtan başlar.ve maç oynanmazdı! çünkü orda hakeme rakip futbolculara saygısızlık yapamazsın.yaptınmı cezan belli!!!

Adsız dedi ki...

Arkadan vurmak delikanlılık değildir. Az bile verildi ceza. Biraz tarafsız olursan o zaman okunabilirsin. Ama imkansız. Sizin çirkefliğiniz ve pisliğiniz üzerine çıkacak takım tanımam

Emre dedi ki...

Tarafsız olmaya çalışıyorum, biliyorsunuz buraada çoğu maç Fenerbahçe'yi eleştirdim, sene başında Galatasaray'ı çokça övdük, Rijkaard ı ve vizyonunu göklere çıkardık. Neeskens ve Rijkaard'la aynı ülkeyi paylaşmak rüya gibi dedik.. Fakat Keita'nın maçın ortasında düpedüz boksör misali attığı yumruğun cezası 3 maçla kalmamalıydı. Evet, 2 maç ceza oldu; öyle değil mi ? Fenerbahçe'ye verilen ceza daha fazla da verilebilirdi dedim, taraflıysam orada tarafımı tutardım.

Adsız dedi ki...

hocam yorma kendını bunlar keıtaya helal olsun der.bılıcaya arkadan vurdu.kıme objektıf olmaya calısıyosun.bosver...

muhder dedi ki...

böyle yenmek daha güzel oluyor.
insan yorulur yahu 10 senede 10 farklı bahane bulmaktan.