Ümit Karan = Mehmet Yıldız?


Ümit'in kendisi gitmek istediğini söylüyor. Sivasspor'da banko oynar ama karşılığında Mehmet Yıldız verecek kadar salak bir başkan değil Mecnun Odyakmaz. Eğer Mehmet Yıldız transfer edilir ve Skibbe tek forvetli sisteme devam ederse ortalık birbirine girer. Mecburen çift forvet oynayacak ve Mehmet Yıldız ilk onbirde oynayacak. Hani ben bu habere inanmadım ama konuşuruz, tartışırız diye bi şeyler yazıyorum.

Bundan önce 2 milyon euro+ Yaser+ Özgürcan gibi bir teklif vardı ama mali kriz nedeniyle bu tekliften vazgeçilmişti. Sivas'ta gece hayatı yok. Ümit Karan Sivas'a transfer olur ve bir şeyler yapamazsa benim daha söyleyeceğim bir şey yok onun hakkında.

5 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Karan yerine Nonda'yı göndererek bu transferi yapabiliyorlarsa yapsınlar. Üstüne açılan yabancı kontenjanı ile bir sağ bekte alınırsa cuk sesleri buradan Bordoya kadar gider :D

Mustafa dedi ki...

Barış'ı oynatmıştı galiba Skiibe sağ bekte. Beşiktaş ataklarının hepsi oradan geldi. Cidden bi sağ bek şart. Eğer transfer yapılacaksa bu bölgeye yapılmalı. Abdurrahman Dereli ya da Ali Turan gibi isimlerde olursa cuk diye oturur :D

extensor dedi ki...

Ümit Karan Sivas'lı mıydı? Ben mi karıştırıyorum? Ümit artı bir miktar para ile neden olmasın... Ümit aklını kullanıp evet derse olur valla.

Adsız dedi ki...

Ben anlamadım Ümit Karan gecelere mi akıyormuş. Evli barklı adam iftira etme Mustafa,ifira etme.

CaRtMaNtR dedi ki...

Cuk diye otururda her iki ismin takımlarıda şu anda ligde ama öyle ama böyle hedefi olan ve bu nedenle yüksek meblağlarla bu adamları satabilecek durumdalar. O nedenle Linderoth'u elden çıkarıp iyi bir tarama ile bu seoznki yabancı oyunculara benzer kalitede olursa hele birde çok klas olur.